Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dama di er nydelig, b-real. Kjempefin avatar.  :)

Lenge siden sist forresten. Hvor har du gjemt deg?

Ja jeg vet. Er verdens heldigste.

Gjemmer meg med å gjøre andre ting en å sitte her, jobb, og så tar jo hun tøtta mi litt tid også dah ;)

Lenke til kommentar
Haha, ser for meg Tonio stå med 0,5 kg vekter og svette og slite. :!:

:ermm: ?

:wee:

Jeg hetset da ikke? Joachim er en søt fyr som skjønner det meste. Og uansett kan jeg ikke se det ille i det jeg skrev, anbefalte bare å knuse vektene..

Og jeg kan fortelle at både mitt og master-bedroom-badet er utstyrt med digitale design-vekter. Og hvis jeg ikke vet hva jeg veier, kommer jeg jo til å få helt abstinens etter å finne det ut...

Lenke til kommentar

Livet er uretferdig altså...

Siden mamma døde før jeg fylte 20år så sitter jeg nå på en sum av over 100.000kr og så gjør min lillebror...

Mens min eldre bror får ikke en drit fordi han er over 20 da...jah...og han trenger det SÅ mye mere en jeg gjør..

Tror jeg må meg en tur i banken i neste uke å høre på forskjellige spareordninger.

Lenke til kommentar
Hvorfor får ikke din eldre bror?

Ah, tenkte arv... Skjønner. Men er det begrenset til barn under tyve?

Ja, det er kommunal landspensjonkasse(KLP) som utbetaler dette. Forsikrings-tingen driter jeg i, tror pappa får det. Så lenge han klarer seg så bryr jeg meg ikke.

Lenke til kommentar
haddis, drit i å jobbe, så må hun spandere alt. Så ser du hvor blid hun blir da.

:p

Hadde vært fint...Når jeg tenker meg om.

-Jeg lager maten

-Jeg rydder

-Jeg betaler resturant besøk/kino

-Jeg betaler billappen hennes

Hadde vært fint med forandring :D

Da er de imo for kravstor...

Greit nok, jeg bruker min del av lønninga jeg også, men billappen...jizz da man..forsvar deg selv! :mrgreen:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...