Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Veier 59,8... Jeg vet ikke, og er ikke så interressert i hva som er normalt, jeg vet bare at jeg har godt av mindre fett på maven.

Det du har godt av er å ha nettopp litt fett på magen.

Hvorfor begynner du ikke med litt lett styrketrening da? Gjøre musklene litt større, så blir de nok ganske markante med din fettprosent... :thumbup:

Jeg spiller San Andreas enda og synes det er morsomt. :D

Lenke til kommentar

Joachim! :D Knus alle vekter som du finner som kan veie ting mer enn 30 kg! Så går det sikkert bra.

Hva jeg veier kunne jeg personlig ikke brydd meg mindre om, og hadde jeg brydd meg hadde jeg måtte kjøpt meg en vekt/kommet meg til noen som har det og spurt om å få lånt den. Men, smak og behag.

Lenke til kommentar
Joachim! :D Knus alle vekter som du finner som kan veie ting mer enn 30 kg! Så går det sikkert bra.

Hva jeg veier kunne jeg personlig ikke brydd meg mindre om, og hadde jeg brydd meg hadde jeg måtte kjøpt meg en vekt/kommet meg til noen som har det og spurt om å få lånt den. Men, smak og behag.

Er det seriøst ingen vekter i huset?

Har noen her, kjekt å ha når skibindinger skal stilles inn.

Lenke til kommentar
Bare vekter som kan ha 500 gram tror jeg. ;)

Slutt å si slikt da! Snakker bare bullshit.

Alle som trener, må alltid begynne ett sted.

Tror du misforstår litt? Snakkes om vekter som veier ting, ikke sånne som man løfter.

Ja, og?

Skal ikke hetse på folk som netopp har begynt å slanke seg, trene, pumpe, eller noen som helst som er ny innen ett område. Alle har vært der.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...