Neptun_ Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Pakk faktisk. jeg er faktisk nordmann, og jeg ser ikke helt hva som er så fint å le av. Mente ikke pakkis. Jaja, er ikke jeg som skal dø tidlig av under underernæring. Edit: Kos deg med sultenheten. Endret 5. august 2005 av Neptun_ Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Edit: Tomat-Ulf: Wtf? Er jo måneder siden jeg postet det der. :!: Jammen så kult. Måneder sidfen jeg var inne med denne maskinen (pappa sin). Trodde jeg så på nye emner jeg... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 det kan da ikke være normalt å veie 58kg hvis du er 183. jeg er 186 el 187 og veier 75-80kg og jeg er tynn. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 det kan da ikke være normalt å veie 58kg hvis du er 183. jeg er 186 el 187 og veier 75-80kg og jeg er tynn. Veier 59,8... Jeg vet ikke, og er ikke så interressert i hva som er normalt, jeg vet bare at jeg har godt av mindre fett på maven. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) -Samma- Endret 5. august 2005 av Natrium Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 -Samma- Ja ok ... ikke begynn å krangle nå da Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Veier 59,8... Jeg vet ikke, og er ikke så interressert i hva som er normalt, jeg vet bare at jeg har godt av mindre fett på maven. Det du har godt av er å ha nettopp litt fett på magen. Hvorfor begynner du ikke med litt lett styrketrening da? Gjøre musklene litt større, så blir de nok ganske markante med din fettprosent... Jeg spiller San Andreas enda og synes det er morsomt. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Trener nesten daglig for tiden. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Trener nesten daglig for tiden. Then I really don't get your problem. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hadde jeg trent daglig hadde jeg jo vært i storform Må testes Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Joachim! Knus alle vekter som du finner som kan veie ting mer enn 30 kg! Så går det sikkert bra. Hva jeg veier kunne jeg personlig ikke brydd meg mindre om, og hadde jeg brydd meg hadde jeg måtte kjøpt meg en vekt/kommet meg til noen som har det og spurt om å få lånt den. Men, smak og behag. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Joachim! Knus alle vekter som du finner som kan veie ting mer enn 30 kg! Så går det sikkert bra.Hva jeg veier kunne jeg personlig ikke brydd meg mindre om, og hadde jeg brydd meg hadde jeg måtte kjøpt meg en vekt/kommet meg til noen som har det og spurt om å få lånt den. Men, smak og behag. Er det seriøst ingen vekter i huset? Har noen her, kjekt å ha når skibindinger skal stilles inn. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Bare vekter som kan ha 500 gram tror jeg. Lenke til kommentar
XzYLsiT Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Bare vekter som kan ha 500 gram tror jeg. Slutt å si slikt da! Snakker bare bullshit. Alle som trener, må alltid begynne ett sted. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Bare vekter som kan ha 500 gram tror jeg. Slutt å si slikt da! Snakker bare bullshit. Alle som trener, må alltid begynne ett sted. Tror du misforstår litt? Snakkes om vekter som veier ting, ikke sånne som man løfter. Lenke til kommentar
XzYLsiT Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Bare vekter som kan ha 500 gram tror jeg. Slutt å si slikt da! Snakker bare bullshit. Alle som trener, må alltid begynne ett sted. Tror du misforstår litt? Snakkes om vekter som veier ting, ikke sånne som man løfter. Ja, og? Skal ikke hetse på folk som netopp har begynt å slanke seg, trene, pumpe, eller noen som helst som er ny innen ett område. Alle har vært der. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Haha, ser for meg Tonio stå med 0,5 kg vekter og svette og slite. :!: ? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 Nyh avatar. Mesa lei av alle de andre. Trenger bare henne Madammen tegnet en av de forrige avatarene mine by the way Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Haha, ser for meg Tonio stå med 0,5 kg vekter og svette og slite. :!: ? Jeg hetset da ikke? Joachim er en søt fyr som skjønner det meste. Og uansett kan jeg ikke se det ille i det jeg skrev, anbefalte bare å knuse vektene.. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Dama di er nydelig, b-real. Kjempefin avatar. Lenge siden sist forresten. Hvor har du gjemt deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg