Goophy Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Jeg spiste 800g indrefilet og to hamburgere til middag nå. Dagens 5. måltid. Er nok et fleskeberg innen morgendagen skal dere se. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Nå skal jeg BLODRYDDE hele leiligheta ... Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Alt kjøtt er bra for kroppen, det er mitt synspunkt. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Endte opp med å spise middag... Kommer til å være fleskeberg før jeg er femogtyve.... Så dette er hva vi skal høre på i den neste uka? Du glemte statoil-whiningen til ketchez og co. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Det var kotelettkjøtt... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Det var kotelettkjøtt... Altså, var en av mammas berømmelige gryteretter. Hun skjærer jo av fettet men jeg tror ikke det er spesielt sunt uten fett heller. Sikkert 500 calorier rett ned... Og til frokost spiste jeg et rundstykke med smør... Jeg er ikke flink til å ikke spise... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Vær så snill å gå å syt og klag HER Endret 5. august 2005 av haddis Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Det var kotelettkjøtt... Altså, var en av mammas berømmelige gryteretter. Hun skjærer jo av fettet men jeg tror ikke det er spesielt sunt uten fett heller. Sikkert 500 calorier rett ned... Og til frokost spiste jeg et rundstykke med smør... Jeg er ikke flink til å ikke spise... Du veier jo ingenting, Æt så mye du vil da, herregud. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Og til frokost spiste jeg et rundstykke med smør... Hahaha Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 På godt kjøtt skal man spise fettet, det er jo det som smaker aller best! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) ØB, jeg veier for mye... Så enkelt er det... Men skal ikke plage denne tråden jeg.. ØB: Sist jeg veide meg var det 59,8. Og nei, jeg mener det, jeg kan ikke fordra å se at maven buler ut... Zlatzman: Fettet er jo ikke spesielt... sunt... Endret 5. august 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Og til frokost spiste jeg et rundstykke med smør... Hahaha Prøver du å dumme deg ut...eller er du bare sånn? Ment til joachim Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 ØB, jeg veier for mye... 58 kg og 183 høy? var det det du var? Jepp, faen meg altfor mye. Du har et stoort fedmeproblem Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Zlatzman: Fettet er jo ikke spesielt... sunt... Spiller liten rolle, smaker så godt at jeg bare må ha det. Dessuten håper jeg at jeg klarer å bli aktiv nok til å forbrenne det igjen. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Vil du ha fettet vårt eller? Vi kaster sikkert en kilo rent fett i uken... Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Vil du ha fettet vårt eller? Vi kaster sikkert en kilo rent fett i uken... Så stort behov har jeg ikke, holder med det som er på koteletter og annet kjøtt. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Nå som vi er så godt i gang, kan vi vel dra igang litt skikkelig "chat"? Huff, huff og atter huff. Mange venner som klager, (når jeg sier mange, så mener jeg MANGE), over at dataene deres er så "inn i helvetes treige, hvorfor var du ikke det før?" Skriver det i "space" og hurramegrundt. Jeg får lyst til å rope ut: SPYWARE!!, men er redd for å gjøre det. Dessuten vil jeg ikke bli sittende hjemme til halve skolen for å fikse dataene deres, og få "stempelet". Vanskelig dilemma. =\ Gi dem en link til adaware, og si at den pleier å fikse sånn. Tilbake btw. Nå er jeg brun og glad. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Det var kotelettkjøtt... Altså, var en av mammas berømmelige gryteretter. Hun skjærer jo av fettet men jeg tror ikke det er spesielt sunt uten fett heller. Sikkert 500 calorier rett ned... Og til frokost spiste jeg et rundstykke med smør... Jeg er ikke flink til å ikke spise... Norge ler av deg, ditt pakk. Edit: Tomat-Ulf: Wtf? Er jo måneder siden jeg postet det der. :!: Endret 5. august 2005 av Neptun_ Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Pakk faktisk. jeg er faktisk nordmann, og jeg ser ikke helt hva som er så fint å le av. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Pakk faktisk. jeg er faktisk nordmann, og jeg ser ikke helt hva som er så fint å le av. Nå ler jeg vertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg