Bruker-33331 Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Forumet er tregt som sirup til tider, ja. Hva kommer egentlig det av? Ueland spiser sirup og søler? Sikkert folk fra slashdot vet du.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Forumet er tregt som sirup til tider, ja. Hva kommer egentlig det av? Ueland spiller CS på servermaskinen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Forumet er tregt som sirup til tider, ja. Hva kommer egentlig det av? Ueland spiller CS på servermaskinen. CS:S! Vet du ingenting eller? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Vet du ingenting eller? Nei. Lenke til kommentar
slettmegplss Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Endå meir spenning i min dag idag. Eg må levere ei geografibok til imorgon og har ikkje gjort ei einaste oppgåve sidan jul. Så no må eg byrje å gjere alle oppgåvene, samtidig som eg skal levere eit tysk prosjekt imorgon. Kor kult er ikkje det? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Endå meir spenning i min dag idag. Eg må levere ei geografibok til imorgon og har ikkje gjort ei einaste oppgåve sidan jul. Så no må eg byrje å gjere alle oppgåvene, samtidig som eg skal levere eit tysk prosjekt imorgon. Kor kult er ikkje det? jeg satt til 6 i dagtidlig med oppgaver selv, så jeg vet hvordan du kommer til å få det... lykke til Lenke til kommentar
slettmegplss Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Det kjem eg til å trenge, dette blir grusomt. Får ta meg nokre sidesprang her på hw! *Skrible* Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Endå meir spenning i min dag idag. Eg må levere ei geografibok til imorgon og har ikkje gjort ei einaste oppgåve sidan jul. Så no må eg byrje å gjere alle oppgåvene, samtidig som eg skal levere eit tysk prosjekt imorgon. Kor kult er ikkje det? jeg satt til 6 i dagtidlig med oppgaver selv, så jeg vet hvordan du kommer til å få det... lykke til Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 hoff..... X...AMEN i morra |_| Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Hva er en blitzer? En person du bør løpe for livet fra! Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) hoff..... X...AMEN i morra |_| Gleder meg til i morgen jeg, fri fra skolen siden 10. klasse skal ha eksamen. Lykke til alle som skal ha eksamen! Endret 19. mai 2005 av Prodigy_ Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Hva er en blitzer? En person du bør løpe for livet fra! Hørte jeg noen si noe om fordommer? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Hva er en blitzer? En person du bør løpe for livet fra! Hørte jeg noen si noe om fordommer? Jeg har blitt slått ganske hardt på skinnleggen med palestinaskjerf av blitzere. Ikke fordommer, men egenopplevde episoder. Vestre Aker UH trengte politibeskyttelse mot blitzerne. Sier det litt? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Jeg kan være enig i at noen blitzere kan være ekstreme, men det kan alle grupperinger. Men jeg synes svaret ditt var å dra det litt langt. Han spurte jo om hva en blitzer er, og da burde du heller svart på det på en skikkelig måte. Hva er grunnen til at Vestre Aker UH må ha beskyttelse? Noe må det jo være. Kanskje det kan være at saken har to sider? Endret 19. mai 2005 av T-Solberg Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jelp dakal fussi: http://forum.hardware.no/index.php?act=ST&f=241&t=419884 *øve mer på xamen* Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Hva skjedde med PSION? Jeg ble lei han. Det ble nesten litt slitsomt å fremstå som et rasshøl i alle mulige situasjoner. Psion vandrer nå på de evige jaktmarker Men han er med meg i ånden... Kanskje det dukker opp noen snev av han i fremtiden. Hvem vet... Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Hva skjedde med PSION? Jeg ble lei han. Det ble nesten litt slitsomt å fremstå som et rasshøl i alle mulige situasjoner. Psion vandrer nå på de evige jaktmarker Men han er med meg i ånden... Kanskje det dukker opp noen snev av han i fremtiden. Hvem vet... Jeg forstår nå at det bare er du som har byttet nick... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg