Tonio Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 [Opplyse]Fredrikrb fyller år i dag![/opplyse] Hvis du hadde vært trøtt nå, hadde du lagt deg? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hvis du hadde vært trøtt nå, hadde du lagt deg? Nei... Da blir det en tidlig morgen i morgen. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Gratulerer med 10-års dagen Fredrik! Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 La nå ketchup eller whatever være i fred... *Bah* /herme whiine, jeg er stygg, whiine omg, whiiine, ikke statoil i dag?? whiine Buhu, jeg er en depressiv grinebitter med nazistiske tendenser. Boo-fucking-hoo. Når ble jeg en depressiv nazist? Revurder livet ditt. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) La nå ketchup eller whatever være i fred... *Bah* /herme whiine, jeg er stygg, whiine omg, whiiine, ikke statoil i dag?? whiine Buhu, jeg er en depressiv grinebitter med nazistiske tendenser. Boo-fucking-hoo. Når ble jeg en depressiv nazist? Revurder livet ditt. Alle vet da at du er optimist edit : og selvfølgelig en som sprer lykke og glede hvor enn du er Endret 5. august 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Gratulerer med 10-års dagen Fredrik! ?? som forum bruker ?? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Gratulerer med 10-års dagen Fredrik! ?? som forum bruker ?? I profilen hans står det at han er født i 95! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Deep purple - I've got your number Beste sangen da... Jaja hva skal folket i kveld? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Takk, babes! *humpe litt på* Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Beste sangen da... Jaja hva skal folket i kveld? Jeg har rasterbata..og bør få hent den opp, snarest! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Beste sangen da... Jaja hva skal folket i kveld? Jeg har rasterbata..og bør få hent den opp, snarest! Kan man spørre hva motivet er? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Jeg har rasterbata..og bør få hent den opp, snarest! Åssen bilde? Har vurdert og gjøre det sjøl.. Men får aldri finni et bra bilde.. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Jeg har rasterbata..og bør få hent den opp, snarest! Åssen bilde? Har vurdert og gjøre det sjøl.. Men får aldri finni et bra bilde.. ^^ Ble meget, meget bra..syns jeg. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Juks! Pappa har kjøpt seg PC som nesten slår min i ytelse. Fedre skal ikke gjøre sånt. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Endte opp med å spise middag... Kommer til å være fleskeberg før jeg er femogtyve.... Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Haha, den der kan jeg glemme å overgå. Fattern er daglig leder i IP Security a/s ... så der er jeg daglig eid! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Grattis med dagen, fredrikrb Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Endte opp med å spise middag... Kommer til å være fleskeberg før jeg er femogtyve.... Så dette er hva vi skal høre på i den neste uka? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Endte opp med å spise middag... Kommer til å være fleskeberg før jeg er femogtyve.... Ja jøss, du spiste en hel middag joachim iiik! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Det var kotelettkjøtt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg