Goophy Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Jeg er stygg og liker ikke statoil. Men nå får vi altfor mye besøk her snart. Kusina mi skal gifte seg imorgen, og idag skal vi få besøk av familien hennes pluss familien til typen hennes. Han er dansk. Har jo møtt alle sammen mange ganger før. Uansett kjedelig. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 La nå ketchup eller whatever være i fred... *Bah* /herme whiine, jeg er stygg, whiine omg, whiiine, ikke statoil i dag?? whiine Buhu, jeg er en depressiv grinebitter med nazistiske tendenser. Boo-fucking-hoo. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 da har man kjøpt seg "en skikkelig hot pizza" på statoil mmmSulten Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) da har man kjøpt seg "en skikkelig hot pizza" på statoil mmmSulten Husk a ha på litt habanero i tillegg til krydderposen da. Synes å huske at jeg fikk beskjed om noe lignende i går ... Strø over litt ekstra chili så er den passe Endret 5. august 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Alle som er superinteresserte i laget til broren min kan ta en titt her og lese om hvordan det gikk i Norway cup: http://www.home.no/kennethdammyr/index.html Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hvem av dei er broren din? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Alle som er superinteresserte i laget til broren min kan ta en titt her og lese om hvordan det gikk i Norway cup:http://www.home.no/kennethdammyr/index.html Birkebeineren ble knust! Hvilken aldersgruppe er det? Endret 5. august 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 G11(født94) Daniel er broren min. BTW: Gjett hvor Birkebeinern kommer fra... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) da har man kjøpt seg "en skikkelig hot pizza" på statoil mmmSulten Husk a ha på litt habanero i tillegg til krydderposen da. Synes å huske at jeg fikk beskjed om noe lignende i går ... Strø over litt ekstra chili så er den passe host hark, jalapenos funka fett oppå det. noen som husker detta spillet? Satans stort bilde fant jeg ut menneh, dere overlever Endret 5. august 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 G11(født94) Daniel er broren min. BTW: Gjett hvor Birkebeinern kommer fra... Har ikke anelse. Hvor kommer de fra da? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 G11(født94) Daniel er broren min. BTW: Gjett hvor Birkebeinern kommer fra... Spilte han BARE (kanskje ikke birkebeineren, men) mot Østkantlag? Grüner er vel det farligste av dem alle? Kanskje ikke på elleve-årsnivået, men vet fra de jeg kjenner som spiller fotball at de leier vakter før de skal spille ¨kamp mot Grüner... De har visst en del fettere ol. der... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hadde du vært lur hadde du gjetta noe alá Lillehammer el. Og så skulle jeg si at det var Drammen. Det klinger ikke helt... jaja.. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 da var jeg hjemme etter og vært 5 timer i et badeland ( http://www.havanna.no/badeland/bade.htm ) med lillesøsteren min på 10 år , gjett om jeg er sliten nå !! huff jeg har over 100 sider jeg ikke har lest her , tror jeg skipper og lese bakover Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Når stenger ølsalget i dag? 8? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hadde du vært lur hadde du gjetta noe alá Lillehammer el. Og så skulle jeg si at det var Drammen. Det klinger ikke helt... jaja.. Jeg skjønte at Birkebeineren var fra Lillehammer ja? Men det var ikke det jeg ønbsket å fokusere på... Samme... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 De kommer fra Drammen. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 De kommer fra Drammen. Okey... Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 La nå ketchup eller whatever være i fred... Ja, la han være.. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Når stenger ølsalget i dag? 8? kommer an på hvor i norge du er her i stavanger stenger det 8 på ukedager og 6 på lørdager Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Cheezcake! GO BÆRUM!!!!! I Bærum er det vel 21, så vidt jeg husker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg