PlatinumFlyer Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Dårlig dag, føler meg bare tykk og stygg... Ha en fin kveld... Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Går det an å stryke klær mens man har de på? Anbefales ikke. Kommer ann på hva slags strykejern man har det. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Dårlig dag, føler meg bare tykk og stygg... Ha en fin kveld... Sånn går det når du er sammen med stine, men elsker vibeke. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Irriterende vær.. Greier ikke bestemme seg om det skal være bra eller ikke regn eller sol... vi som koste oss på stranda i dag! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Går det an å stryke klær mens man har de på? Jeg tror det blir litt vanskelig å få det glatt om du har på klærne, i tillegg må du skru ned varmen for å ikke brenne deg. Den eneste måten å finne ut hvor effektivt det er må være å prøve sjøl. Evt. fremlegge problemet til hw.no-mythbusters, selv om dette ikke er en myte da. edit: DjDark - det fungerte helt fint å være på kalvøya i dag. Lite regn, og helt grei temeperatur. Litt mye vind var det eneste problemet. Endret 5. august 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Dårlig dag, føler meg bare tykk og stygg... Ha en fin kveld... Sånn går det når du er sammen med stine, men elsker vibeke. hva? Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Dårlig dag, føler meg bare tykk og stygg... Ha en fin kveld... Sånn går det når du er sammen med stine, men elsker vibeke. hva? Haha, nei glem det. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hehehe, husker. Det med vibekke var bare tull.. Hehehe, ta det helt med ro. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hvor drar man i Oslo i kveld? Noen anbefalinger? Lenke til kommentar
gsn Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Dårlig dag, føler meg bare tykk og stygg... Ha en fin kveld... Welcom to whe world of ketchez! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Dårlig dag, føler meg bare tykk og stygg... Ha en fin kveld... Welcom to whe world of ketchez! Hehe... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Dårlig dag, føler meg bare tykk og stygg... Ha en fin kveld... Welcom to whe world of ketchez! Hva er det med ketchez som jeg hele tiden får høre? Lenke til kommentar
gsn Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hehehe, nei det var en stund han kommenterte utseende sitt hele tiden. Var bare en spøk Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Det har jeg gått glipp av er jeg redd... Lenke til kommentar
gsn Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Tro meg, du gikk ikke glipp av noe spennende. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hehehe, nei det var en stund han kommenterte utseende sitt hele tiden. Var bare en spøk Det var en stund? Han driver nå på fortsatt? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 La nå ketchup eller whatever være i fred... Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 La nå ketchup eller whatever være i fred... *Bah* /herme whiine, jeg er stygg, whiine omg, whiiine, ikke statoil i dag?? whiine Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Nå har jeg nett her jeg er. skal være her til i morra. vært på outland i dag osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg