Fredrik Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Heeeeeeeeeeei! *Sparke drift i ballene* Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) SLIPP MEG INN! EDIT: fredrikrb, du er så "sparke balle fetish" Endret 5. august 2005 av haddis Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Heeeeeeeeeeei! *Sparke drift i ballene* *hjelpetil* Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 omgwtfbbq, jeg holder på å bli gærn (fredrik knows). #¤%¤¤%"#¤ *pusteteknikk* *ro ned hjernen* *gå fra jobb og møte koselige folk* Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Nå har Daniel dratt. Sorry til alle som ble snakket til av "meg" tidligere i dag. Lenke til kommentar
embark Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 OMGLOLWTF?! Jeg kjeder meg. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 OMGLOLWTF?! Jeg kjeder meg. Samme her. Er for lenge til F.E.A.R. demoen slippes ut. Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 EDIT: fredrikrb, du er så "sparke balle fetish" Han sparket meg også istad, selv om jeg ikke har noe med drift å gjøre en gang Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 EDIT: fredrikrb, du er så "sparke balle fetish" Han sparket meg også istad, selv om jeg ikke har noe med drift å gjøre en gang Du har mail fra hardware.no, close enough! Lenke til kommentar
Luv Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) NAM! TAKK! Sitter å spiser farse, om dere vet hva det er.. Har en HEL igjen, men vet ikke om jeg har lyst på lengre.. :`\ Endret 5. august 2005 av dD. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 NAM! Hvis du hører etter på hva de sier, så er det en svuls. (eller hvordan man nå enn staver det) Lenke til kommentar
Luv Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 NAM! Hvis du hører etter på hva de sier, så er det en svuls. (eller hvordan man nå enn staver det) Trodde det var majones-reklame? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 SkyMarshall! Mens du er her, så må jeg få spørre.. Er det du synger om i "Just say no", noe du har opplevd? @Haddis; Ekkel, ekkel film.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 NAM! Hvis du hører etter på hva de sier, så er det en svuls. (eller hvordan man nå enn staver det) Trodde det var majones-reklame? :!: Eller...nå ble jeg bare kvalm Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 SkyMarshall! Mens du er her, så må jeg få spørre.. Er det du synger om i "Just say no", noe du har opplevd? @Haddis; Ekkel, ekkel film.. Haha, for en hæææærli film!!! Ehm, ja det er faktisk det. Syns sånne folk er FORFERDELIG tragiske jeg gitt. Det at jeg fant han på badegulvet etterpå er bare piss da, men sangen er sann til en viss grad da om du skjønner. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Ehm, ja det er faktisk det. Syns sånne folk er FORFERDELIG tragiske jeg gitt. Det at jeg fant han på badegulvet etterpå er bare piss da, men sangen er sann til en viss grad da om du skjønner. Huff... Men men, du har vertfall mange, meget, meget bra sanger! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 @ Ketchez: Takker for det du. Fler blir det for å si det mildt. Men da stakk jeg ut med kamera for å starte på "råne-sidene" våre jeg ... bil med altfor mange eseler er hobby nr.2! *toodles* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Går det an å stryke klær mens man har de på? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Går det an å stryke klær mens man har de på? Anbefales ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg