sofarot Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 dritkul signatur jeg har nå eller? Vet ikke jeg...den er jo trossalt på 5 linjer. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Oje, nå drar mor og far til Gålå (?) på Peer Gynt Spelet (?). Endelig litt tid alene hjemme. Nå er det hæla i taket og tenna i tapeten... ( ) ...evt en tur bak Statoil? Faeen til mas da Ketchez Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Ferr og ketchez, dere må gå rundt med hw.no-logo et eller annet sted. Kanskje et navneskilt? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 dritkul signatur jeg har nå eller? Vet ikke jeg...den er jo trossalt på 5 linjer. Fire, den ene er der egentlig ikke. Spurte en mod før, og det var visst greit hvis det var quiten som ødelaaa.. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Ferr og ketchez, dere må gå rundt med hw.no-logo et eller annet sted. Kanskje et navneskilt? Kan ta på meg yndlings t-skjorta mi! Lenke til kommentar
Eline Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Oje, nå drar mor og far til Gålå (?) på Peer Gynt Spelet (?). Endelig litt tid alene hjemme. Nå er det hæla i taket og tenna i tapeten... ( ) ...evt en tur bak Statoil? Statoil funker Tror det er Statoil på Gardermoen, i nærheten av der jeg skal sove hele helgen. Eller det ER Statoil der. Det har jo jeg og Fredrik sett Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Eh, blank linje før siste linje teller som linje. Fool! Lenke til kommentar
embark Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Ferr og ketchez, dere må gå rundt med hw.no-logo et eller annet sted. Kanskje et navneskilt? Hva har man panne for? God idé. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Oje, nå drar mor og far til Gålå (?) på Peer Gynt Spelet (?). Endelig litt tid alene hjemme. Nå er det hæla i taket og tenna i tapeten... ( ) ...evt en tur bak Statoil? Faeen til mas da Ketchez Jeg skjønner han godt jeg. Eline er ikke akkurat støgg, for å si det på den måten. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 *whiine* statoil *whiine* Om og om igjen. Jean michelle jarre, Pink Floyd, Vangelis og Genesis, Super sovemusikk. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hvor skal du være i helgen da, Eline? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Oje, nå drar mor og far til Gålå (?) på Peer Gynt Spelet (?). Endelig litt tid alene hjemme. Nå er det hæla i taket og tenna i tapeten... ( ) ...evt en tur bak Statoil? Faeen til mas da Ketchez Jeg skjønner han godt jeg. Eline er ikke akkurat støgg, for å si det på den måten. Har da fått med meg det sjøl menneh får da være grenser da. Statoil er nevnt i annenhver setning da OI, faktisk enig med share the pain nå. Kruttlapp av dimensjoner det Endret 5. august 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Oje, nå drar mor og far til Gålå (?) på Peer Gynt Spelet (?). Endelig litt tid alene hjemme. Nå er det hæla i taket og tenna i tapeten... ( ) ...evt en tur bak Statoil? Faeen til mas da Ketchez Jeg skjønner han godt jeg. Eline er ikke akkurat støgg, for å si det på den måten. Takk for støtten..... Ø.B: Du er ikke en tanke misunnelig? @Eline; Gardermoen? Hmm...mamma tvinger meg på Etnemarknaden i mårra.. @Ferr: Jeg skribler ingenting i panna, der ska jeg ha plass til kviser.! Lenke til kommentar
Eline Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Jeg skjønner han godt jeg. Eline er ikke akkurat støgg, for å si det på den måten. Nej, nå blir jeg litt brydd her.. Bah, vi fikk nytt fotball utstyr i går. T-skjorte, genser og overtrekksdress. Jeg har tatt på meg alt sammen nå, for å prøve det, og det er vaaaarmt! Fredrik: Skal være på Dragracet som er på Gardermoen i helgen. Er NM, og laget mitt skal jobbe dugnad Så kom dit og se på/møt meg den som vil Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Takk for støtten..... Ø.B: Du er ikke en tanke misunnelig? Neida, har planer om å hilse på jenta en dag jeg også. Hun er så snill atte Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 @Eline; Gardermoen? Hmm...mamma tvinger meg på Etnemarknaden i mårra.. Jeg vil tro at de fleste mødre lar deg slippe hvis du blir litt rød i trynet og sier at du skal møte ei søt jente. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 @Eline; Gardermoen? Hmm...mamma tvinger meg på Etnemarknaden i mårra.. Jeg vil tro at de fleste mødre lar deg slippe hvis du blir litt rød i trynet og sier at du skal møte ei søt jente. Du kjenner tydeligvis ikke morra mi! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Nei det gjr jeg ikke. Mordi. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Nei det gjr jeg ikke. Mordi. Skulle ikke du til tyrkia? Eller bruker du en av datamaskinene på flyplassen? sånn ''betal for minuttet-drit''? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg