Laman Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Wee! Da var jeg ferdig med nynorsktentamen! Og senere i dag skal jeg ut og se på en brukt Gibson sg! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Ah, dagen i dag skal nytes. Fri i morgen Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg skal til Tyrkia på Lørdag... Slipper skolen i en uke Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg skal til Tyrkia på Lørdag... Slipper skolen i en uke En uke?! Skal også til Tyrkia. MEN uti sommerferien eller noe.. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 hadde to prøver i dag Husket ingenting, men heldigtvis satt jeg nærme en venn (kommer ikke på vitnemålet anyways) *Se på TV* Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Åh, det var deilig å grave frem LP-spilleren igjen. Fett med en far med kjempestor platesamling óg (2500 lp-er) Now playing: Queen - Radio Gaga Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Wee! Da var jeg ferdig med nynorsktentamen! Og senere i dag skal jeg ut og se på en brukt Gibson sg! !!! Gibson SG ruler !!! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Forumet er så treigt og laggete at det er så vidt jeg orker å bruke det i det hele tatt. Står i flere minutter å venter på at sider skal laste seg ferdig. BLAH. Drift burde få fingeren ut snart. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Så grinete du har vært i det siste, da, B|Real. DET ER SOMMER! SKRU OPP MUSIKKEN OG NYT SOLA! (capz waz intundad) Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Forumet er så treigt og laggete at det er så vidt jeg orker å bruke det i det hele tatt. Står i flere minutter å venter på at sider skal laste seg ferdig. BLAH.Drift burde få fingeren ut snart. whine, problemet er hos deg. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Forumet er så treigt og laggete at det er så vidt jeg orker å bruke det i det hele tatt. Står i flere minutter å venter på at sider skal laste seg ferdig. BLAH.Drift burde få fingeren ut snart. whine, problemet er hos deg. Har samme problemet jeg. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 grei fart her sjekk farten din på itavisen.no Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Forumet er så treigt og laggete at det er så vidt jeg orker å bruke det i det hele tatt. Står i flere minutter å venter på at sider skal laste seg ferdig. BLAH.Drift burde få fingeren ut snart. Me too, men bare noen ganger. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg har ikke hatt noen fartsproblemer på noen dager selv, vet jeg. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg stod på teorien idag til bilsertifikatet!!! Er rimelig glad nå ja Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Forumet er så treigt og laggete at det er så vidt jeg orker å bruke det i det hele tatt. Står i flere minutter å venter på at sider skal laste seg ferdig. BLAH.Drift burde få fingeren ut snart. whine, problemet er hos deg. Tyst på deg. Løsnte litt da jeg slettet cache og fjernet "check redirect" i opera. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Hadde samme greia selv. Men nå er det over for 3 dager siden.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Forumet er så treigt og laggete at det er så vidt jeg orker å bruke det i det hele tatt. Står i flere minutter å venter på at sider skal laste seg ferdig. BLAH.Drift burde få fingeren ut snart. einige. (må leses med dårlig sogndalsdialekt.) Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Forumet er tregt som sirup til tider, ja. Hva kommer egentlig det av? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Forumet er tregt som sirup til tider, ja. Hva kommer egentlig det av? Problemet der skyldes målesystemet for statistikk som er nede, noe som desverre skjer litt ofte. En disk på database-serveren døde i forrige uke, vi jobber enda med å finne ut hva slags kontroller-system vi skal sette opp som en erstatning, og så fort vi har ordnet det vil vi få oppgradert boksen litt. En kombinasjon av disse to Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg