sofarot Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Bra jeg har spilt elma nok til og ha unnvikelsesmanøvern i orden når en kattunge har forvilla seg ut på E6 ! Årh, Elma! Det spiller jeg HVER tentamen! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 God morgen god morgen ?? NÅ ???? WTF noen som er på feilsiden av døgnet eller er jeg på en heftig syretripp ``?? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Bra jeg har spilt elma nok til og ha unnvikelsesmanøvern i orden når en kattunge har forvilla seg ut på E6 ! Årh, Elma! Det spiller jeg HVER tentamen! Hva er elma? Utenom en som går i klassen min. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Bra jeg har spilt elma nok til og ha unnvikelsesmanøvern i orden når en kattunge har forvilla seg ut på E6 ! Årh, Elma! Det spiller jeg HVER tentamen! Hva er elma? Utenom en som går i klassen min. Trail spill elns... Dritbra, se: www.elastomania.com Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 19. OB [TLT] NOR 44:25,91 20 June 2002 Burde ha fortsatt med det spillet Rune F: sjekk www.moposite.com istedet Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) God morgen god morgen ?? NÅ ???? WTF noen som er på feilsiden av døgnet eller er jeg på en heftig syretripp ``?? Sto jo opp da.. EDIT: Hva faen er det jeg skriver? Endret 4. august 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Tenkte jeg skulle kvitte meg med noe fond-greier, men har ikke helt roen på hva og hvordan. Noen som vet? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Bra jeg har spilt elma nok til og ha unnvikelsesmanøvern i orden når en kattunge har forvilla seg ut på E6 ! Årh, Elma! Det spiller jeg HVER tentamen! Hva er elma? Utenom en som går i klassen min. Trail spill elns... Dritbra, se: www.elastomania.com Nei! Ikke det! Jeg var utrolig hekta på det før, og blir det igjen. Satt så mye foran pc'en før at jeg trodde jeg fikk migrene (fikk vondt i hodet av å sitte mye foran pc'en) pga. det spillet. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jeg var utrolig hekta på det før, og blir det igjen.Satt så mye foran pc'en før at jeg trodde jeg fikk migrene (fikk vondt i hodet av å sitte mye foran pc'en) pga. det spillet. Satt i 4 dager i strekk med zig zag jeg.. la opp etter at jeg greide snarveien og sparte 30 sec. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jeg var utrolig hekta på det før, og blir det igjen.Satt så mye foran pc'en før at jeg trodde jeg fikk migrene (fikk vondt i hodet av å sitte mye foran pc'en) pga. det spillet. Satt i 4 dager i strekk med zig zag jeg.. la opp etter at jeg greide snarveien og sparte 30 sec. I strekk, som at du ikke engang gikk til kjøkkenet for å spise? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 I strekk, som at du ikke engang gikk til kjøkkenet for å spise? jo seff.. må da æta som en ælg uansett. Men bare det brettet når jeg starta opp spillet da Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 I strekk, som at du ikke engang gikk til kjøkkenet for å spise? jo seff.. må da æta som en ælg uansett. Men bare det brettet når jeg starta opp spillet da Begynte å lure. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Herr Brun har fæl dialekt! (Håper ikke han leser dette.) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Herr Brun har fæl dialekt! (Håper ikke han leser dette.) Haha, hvordan vet du det? Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Hei Tonio. Jeg vil bare si til HW.no forumet.. Jeg er sammens med TONIO nå :---) Snakkes, skal ta toget :--))))) Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Herr Brun har fæl dialekt! (Håper ikke han leser dette.) Snakka han værre enn meg? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Han ringte meg nå nettopp og snakket. Han har verre enn deg ja Ø.B., din er nesten normal bortsett fra det med ælg ol. Og bos5e, det var jo ikke meningen at HW skulle vite det! Hva om Daniel finner det ut? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Han er fra Narvik, så klart har han vrien dialekt. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Han har verre enn deg ja Ø.B., din er nesten normal bortsett fra det med ælg ol. Var det jeg tenkte også. æ og ø i alle ord er et must. Brukte bare æ i dette tilfelle, du hadde ikke skjønt bæra ellers.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg