Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*Unødvendig Boo hoo-sipping*

Rart at Posten er ute etter deg. Tror nok Posten hater deg, og at alle arbeiderne på Posten gjør mest mulig for å gjøre deg forbanna så du kan klage høyt og sippete på et offentlig forum.

Psssst, han drar en ketchez.

Hæ?!

Jeg driver ikke anti-slanking akkurat.

Lenke til kommentar
Etter at Posten Norge AS har;

1. Rotet og delt opp en pakke, sendt kolliene til forskjellig postkontor, strøket over vår adresse til fordel for Diners Club Norge, og returnert til avsender.

2. Rotet bort en rekomandert verdisending med en del "verdifulle" frimerker i

3. Brukt 9 dager på å sende tollpapirer på en bil rekomandert fra Svinesund

4. Rotet vekk min fullmakt på postkontoret, som vi betaler 50 kroner månenden for at skal oppbevares der, to personnumre med underksrift på ville veier

5. Brukte fjorten dager fra omlastningsterminal til postkontor på en enkelt pakke a ti kilo

6. Sendt pakkelapp på en pakke som ikke var ankommet,

skal vi ha et møte med Posten i morgen... Tror noen har et lite forklaringsproblem... Alt siden juni...

Jeg pleier å bestille en vare på internett. Etter noen dager kommer den på postkontoret.

Veldig enkelt...

Lenke til kommentar
Etter at Posten Norge AS har;

1. Rotet og delt opp en pakke, sendt kolliene til forskjellig postkontor, strøket over vår adresse til fordel for Diners Club Norge, og returnert til avsender.

2. Rotet bort en rekomandert verdisending med en del "verdifulle" frimerker i

3. Brukt 9 dager på å sende tollpapirer på en bil rekomandert fra Svinesund

4. Rotet vekk min fullmakt på postkontoret, som vi betaler 50 kroner månenden for at skal oppbevares der, to personnumre med underksrift på ville veier

5. Brukte fjorten dager fra omlastningsterminal til postkontor på en enkelt pakke a ti kilo

6. Sendt pakkelapp på en pakke som ikke var ankommet,

skal vi ha et møte med Posten i morgen... Tror noen har et lite forklaringsproblem... Alt siden juni...

Jeg pleier å bestille en vare på internett. Etter noen dager kommer den på postkontoret.

Veldig enkelt...

Det enkle er ofte det beste... :w00t:

Lenke til kommentar

Veldig enkelt...

Samme her. Uansett om jeg venter en 5-kilos pakke fra Microplex eller et brev fra Bergen tar det maks 3-4 dager. Posten rulez.

Det gjør den ikke.

Posten er dyr, og meget elendig. De skifter ofte ruter på å sende ting, og de er ofte treige.

Jeg liker ikke posten, men hva kan man gjøre når man bor på landet?

Lenke til kommentar

Veldig enkelt...

Samme her. Uansett om jeg venter en 5-kilos pakke fra Microplex eller et brev fra Bergen tar det maks 3-4 dager. Posten rulez.

Det gjør den ikke.

Posten er dyr, og meget elendig. De skifter ofte ruter på å sende ting, og de er ofte treige.

Jeg liker ikke posten, men hva kan man gjøre når man bor på landet?

F1 F2. ( :p ) Er ihvertfall de erfaringene jeg har med posten. Posten er kun dyrt med oppkrav spørru meg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...