Suppelars2k Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Oh noes. Jeg får sarkastiske kommentarer slengt i trynet av en 15-åring som klager mer på utseendet enn AnAnAs anno 2004. [] <- Carebox Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Var det vondt? Det rant blod. EMO. Tonio ble et emosjonelt monster ut av det. Takk.. Sorry for innleggene som kom fra meg før nå.. Daniel er på vei hjem nå, altså borte. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Var det vondt? Det rant blod. EMO. Tonio ble et emosjonelt monster ut av det. På tide å grave fram HIM-platene! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Ble det no på'n? Knoke. HAHAHAHHHAHAHHHAHAHA Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Ble det no på'n? Knoke. Emo. Grr. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Noen som kan noe om sukkersyken? Hva er symptomene? Edit: Sykdomstegn For høyt blodsukker kan føre til tretthet og uopplagthet, sterk tørste og hyppig vannlating med store mengder urin. Du er sulten og spiser mye, men går likevel ned i vekt. Hvis blodsukkeret er høyt, får du også lettere infeksjoner enn før. Stemte fint. Grøss. Endret 4. august 2005 av Billy Bob Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Ble det no på'n? Knoke. Skulle han koke suppe? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Ble det no på'n? Knoke. Hahahaha. På tide å grave fram HIM-platene! CUT CUT CUT! CUT THROAT! Endret 4. august 2005 av Hylo Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 *Snip* Posten liker deg ikke! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 *Snip* Posten liker deg ikke! Hvem gjør vel det? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Joachim er en hyggelig fyr han. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jeg liker Joachim jeg... Morsomt å lese meningene hans Herr Brun Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 *Snip* Posten liker deg ikke! Hvem gjør vel det? Innlegg som kun består av smileys, blir automatisk slettet. Bingo bango. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Ble det no på'n? Knoke. Ingenting som en god fisting. Du får hilse og si GG. Btw: det ser ut som NGT har oppgradert linja vår, så kos! 2400->4000. Hello, legal downloads of textfiles and personal vacation pictures. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Ble det no på'n? Knoke. Ingenting som en god fisting. Du får hilse og si GG. Tror du får like rask kontakt med han som meg. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 sur og grinete modus jeg får ikke sortert mine ulovlige mp3`er på en måte jeg blir fornøyd med . luksusproblem ?? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Hello, legal downloads of textfiles and personal vacation pictures. Hoho, dagens. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 SykdomstegnFor høyt blodsukker kan føre til tretthet og uopplagthet, sterk tørste og hyppig vannlating med store mengder urin. Du er sulten og spiser mye, men går likevel ned i vekt. Hvis blodsukkeret er høyt, får du også lettere infeksjoner enn før. Stemte fint. Grøss. Sukkersyken, som i diabetes? Da er det såfall to typer, type 1 og type 2. Type 1 er den 'farlige' typen, det gir deg vedvarende høyere blodsukker grunnet at bukspyttkjertelen er kaputt, dvs den får ikke sprøytet inn insulin. Da må man ta insulin sprøyter etter man spiser o.l. og passe kostholdet. Hvis man ikke behandler sykdomen med respekt kan det være dødelig Type 2 er mindre farlig, vet ikke mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg