LarsP Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Hei (an)tonio. Skulle si hei tilbake fra ei furten dame i senga. Ville du ikke ha sex med henne nå eller? åååååååååååå DERE ER SLEMME. HAR SÅ MANGE VITSER PÅ LAGER NÅ! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Hei (an)tonio. Skulle si hei tilbake fra ei furten dame i senga. Ville du ikke ha sex med henne nå eller? åååååååååååå DERE ER SLEMME. HAR SÅ MANGE VITSER PÅ LAGER NÅ! Kom med dem da??? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 *hoppe på fredrikrb og jokke til han dør* Jeg fikk lov på IRC! flott Kek. Stfu. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Kom med dem da??? Jeg har nok warn som det er ^^ Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Kom med dem da??? Jeg har nok warn som det er ^^ ...pingle? Det hadde jeg ikke trodd om deg! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Kom med dem da??? Jeg har nok warn som det er ^^ For Tonje? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Kom med dem da??? Jeg har nok warn som det er ^^ ...pingle? Det hadde jeg ikke trodd om deg! Ikke jeg heller... Bare tuller jeg. ^^, Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Ketchez: Jeg spiser sånne som deg til frokost. Danielsn: Har ikke fått noe warn av Tonje. Hvorfor skulle jeg egentlig det? Det er jo det hun heter. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Døgnrytmen er reparert. God natt! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Ketchez: Jeg spiser sånne som deg til frokost. Danielsn: Har ikke fått noe warn av Tonje. Hvorfor skulle jeg egentlig det? Det er jo det hun heter. Gjør det for Tonje? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Ketchez: Jeg spiser sånne som deg til frokost. OooOOooOo, hør på tøffingen da folkens... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Ketchez: Jeg spiser sånne som deg til frokost. Danielsn: Har ikke fått noe warn av Tonje. Hvorfor skulle jeg egentlig det? Det er jo det hun heter. Gjør det for Tonje? Emo. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Ketchez: Jeg spiser sånne som deg til frokost. OooOOooOo, hør på tøffingen da folkens... Mer blod! Mer blod Mer blod! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Var det vondt? Det rant blod. EMO. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Etter at Posten Norge AS har; 1. Rotet og delt opp en pakke, sendt kolliene til forskjellig postkontor, strøket over vår adresse til fordel for Diners Club Norge, og returnert til avsender. 2. Rotet bort en rekomandert verdisending med en del "verdifulle" frimerker i 3. Brukt 9 dager på å sende tollpapirer på en bil rekomandert fra Svinesund 4. Rotet vekk min fullmakt på postkontoret, som vi betaler 50 kroner månenden for at skal oppbevares der, to personnumre med underksrift på ville veier 5. Brukte fjorten dager fra omlastningsterminal til postkontor på en enkelt pakke a ti kilo 6. Sendt pakkelapp på en pakke som ikke var ankommet, skal vi ha et møte med Posten i morgen... Tror noen har et lite forklaringsproblem... Alt siden juni... Endret 4. august 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Var det vondt? Det rant blod. EMO. Tonio ble et emosjonelt monster ut av det. JoachimR: Dere ble så eid at det er skummelt. Endret 4. august 2005 av Hylo Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 øhh wtf... er det normalt at bildet plutselig blir oppned og grønt når man ser på musikkvidoier? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Ketchez: Jeg spiser sånne som deg til frokost. OooOOooOo, hør på tøffingen da folkens... Oh noes. Jeg får sarkastiske kommentarer slengt i trynet av en 15-åring som klager mer på utseendet enn AnAnAs anno 2004. [] <- Carebox Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 øhh wtf... er det normalt at bildet plutselig blir oppned og grønt når man ser på musikkvidoier? Er nok ikke det, gitt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg