flodhest Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Well, that makes sense. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Hei (an)tonio. Skulle si hei tilbake fra ei furten dame i senga. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Skulle si hei tilbake fra ei furten dame i senga. WTF? ..og du sitter her? Gå og trøst henne, med mer! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Hei (an)tonio. Skulle si hei tilbake fra ei furten dame i senga. Ville du ikke ha sex med henne nå eller? Lenke til kommentar
Madrigal Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Tidlig ferdig på jobb. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Knis. Dere unger er så søte. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Knis. Dere unger er så søte. Glad i deg og kosebamsen Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Skulle si hei tilbake fra ei furten dame i senga. WTF? ..og du sitter her? Gå og trøst henne, med mer! Jeg er et kvarter for sent hjemme allerede.. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Skulle si hei tilbake fra ei furten dame i senga. WTF? ..og du sitter her? Gå og trøst henne, med mer! Jeg er et kvarter for sent hjemme allerede.. ...og poenget ditt er? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Skulle si hei tilbake fra ei furten dame i senga. WTF? ..og du sitter her? Gå og trøst henne, med mer! Jeg er et kvarter for sent hjemme allerede.. Tonio > hjemme Det mener jeg er en god vurdering i alle fall. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jeg må bare kommentere den speedpostinga til enkelte kamerater her i det siste. Det blir svært vanskelig for oss som ikke trykker F5 konstant å følge med på "historien". Så hvis dere kunne begrense dere til en post hvert 15-20min så hadde det vørt fint. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Var det vondt? Det rant blod. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jeg må bare kommentere den speedpostinga til enkelte kamerater her i det siste. Det blir svært vanskelig for oss som ikke trykker F5 konstant å følge med på "historien". Så hvis dere kunne begrense dere til en post hvert 15-20min så hadde det vørt fint. For å klargjøre den: Var det sagt humoristisk eller som moderator? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Tonio > hjemme Det mener jeg er en god vurdering i alle fall. Second that Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Tonio > hjemme Det mener jeg er en god vurdering i alle fall. Second that Så hun er ok nå ja. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Zlatzman: humoristisk med et lite snev av alvor Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 *hoppe på fredrikrb og jokke til han dør* Jeg fikk lov på IRC! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 *hoppe på fredrikrb og jokke til han dør* Jeg fikk lov på IRC! flott Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg