Fredrik Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Gi alle en god klem hver når de reiser da! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Da hadde a Tonio pløyet gjennom femti kjedelige sider. Og omtrent nå har Daniel landet elns. med flyet, så det er vel ikke såå lenge til han kommer. Er heller ikke lenge til Linda kommer. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Sliter med kneet selv. Får vondt hvergang eg løper/jogger eller lignende. Er blitt mye bedre enn før men forsatt kommer det smerter når eg er veldig aktiv. Kjipt med vondt kne ja. Jeg kjenner det litt nå som belastningen er over, men stadig litt mindre enn før. @JoachimR: Tupp dem ut! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Gi alle en god klem hver når de reiser da! De fikk klemmer når de kom, og d var de visst ikke så vant til... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Ææææ, vondt i hele kroppen. *Vil trene* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Gi alle en god klem hver når de reiser da! De fikk klemmer når de kom, og d var de visst ikke så vant til... Da gir du de i hvert fall en! Spray litt på gutten mens du har sjansen. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) jeg har sprayet masse i formiddagssalongen hvor han sover... EDIT: Med Aromatheraphy spray med mandarin av alle ting. Lukter godt, og langt bedre enn Axe. Endret 4. august 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 "En skikkelig hot pizza" med hele krydderposen på er relativt hot. *lete etter noe å drikke* Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 "En skikkelig hot pizza" med hele krydderposen på er relativt hot. *lete etter noe å drikke* Strø over litt ekstra chili så er den passe Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Å gud, Fredrikrb har fått seg en enda styggere avatar... Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Gi alle en god klem hver når de reiser da! De fikk klemmer når de kom, og d var de visst ikke så vant til... Fikk de panikk? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Noen som vil hjelpe meg med matteleksen? Sjekk http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=309688&st=560. Skal faktorisere -3x^2 +4 Herr Brun Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 "En skikkelig hot pizza" med hele krydderposen på er relativt hot. *lete etter noe å drikke* Strø over litt ekstra chili så er den passe Ok. Da strør jeg på noe habanerogreier. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Gi alle en god klem hver når de reiser da! De fikk klemmer når de kom, og d var de visst ikke så vant til... Fikk de panikk? Han gutten på femten svarte med en svært klomsete klem... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Puh, stod nettopp opp. Rakk ikke banken i dag, så jeg fikk ikke solgt aksjer. Får sette alarm på i morgen. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Å gud, Fredrikrb har fått seg en enda styggere avatar... Likte du ikke Sesam-avataren heller!? Günther eier din. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Da hadde a Tonio pløyet gjennom femti kjedelige sider. Og omtrent nå har Daniel landet elns. med flyet, så det er vel ikke såå lenge til han kommer. Er heller ikke lenge til Linda kommer. Ah, du er tilbake! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Puh, stod nettopp opp. Rakk ikke banken i dag, så jeg fikk ikke solgt aksjer. Får sette alarm på i morgen. Ikke noe daytrader du... Kan du ikke ringe og faxe? Får håpe det er nogenlunde samme kurs i morgen dah... Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 "En skikkelig hot pizza" med hele krydderposen på er relativt hot. *lete etter noe å drikke* Strø over litt ekstra chili så er den passe Ok. Da strør jeg på noe habanerogreier. Det skulle jeg ikke ha gjort. Jaja, ned må'n. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 http://www.tampagov.net/dept_Neighborhood_...man_640x460.jpg Du er sjuk. Men uansett om det var seriøst eller ikke, takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg