Kenneth Dammyr Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Sentral midtbane for the win! (artig å si...) Nå er jeg stor gutt. Fikk valgkort i posten. Jeg må gjøre min plikt og stemme! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Sentral midtbane for the win! (artig å si...) Nå er jeg stor gutt. Fikk valgkort i posten. Jeg må gjøre min plikt og stemme! Jeg har også blitt stor gutt, jeg fikk det i går. Det var bare det å finne noe å stemme på ... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Sentral midtbane for the win! (artig å si...) Nå er jeg stor gutt. Fikk valgkort i posten. Jeg må gjøre min plikt og stemme! Jeg har også blitt stor gutt, jeg fikk det i går. Det var bare det å finne noe å stemme på ... Det vet vi allerede Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Stemmekort ja, vote for NKP! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 AARGH! Er det bare meg, eller er det noe serriøst feil med spawn-stedene i BF2? Dette er den tusende gangen jeg spawner, og dør millisekkundet etter fordi jeg spawna i crossfire og en motherscatter ikke lot meg spawne ferdig! Måtte bare få det ut... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jippi! På tre døgn har dere skrevet over 50 sider. På disse tre (nesten fire) nettløse dagene har jeg greid å sett flere filmer, rettet opp døgnrytmen min og vært i byen. Nå er nettet tilbake og vi har endelig 4Mb/s! Jaja, er på side 1316 nå.. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jippi! På tre døgn har dere skrevet over 50 sider. På disse tre (nesten fire) nettløse dagene har jeg greid å sett flere filmer, rettet opp døgnrytmen min og vært i byen. Nå er nettet tilbake og vi har endelig 4Mb/s! Jaja, er på side 1316 nå.. Gått unna i det siste ja. Velkommen tilbake på nett. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Noen som kan anbefale meg en seriøst bra film? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Toneeeeee! Velkommen tilbake! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 På disse tre (nesten fire) nettløse dagene har jeg greid å sett flere filmer, rettet opp døgnrytmen min og vært i byen. Høres ut som et rent helvete! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Det er sånn samliv og sex senter, og no sykehus greier.228 94 500 = Aker universitetssykehus HF Neida, det ER nummeret til Tonio, får alltid tak i henne på det jeg Kan ringe dit og si: "Er Tonio der?" og de i andre enden ville da si: "Tonio hvaforno sa du?" "Tonio. Fra hw.no FORUM.HARDWARE.NO!" elns:P Så morsomt.. Men ingen her burde ha problemer med å finne nummeret mitt om de forstår seg på gulseider el. Tusen takk Ø.B., selv om det kun var tre dager. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Det å stå oppreist, eventulet bære jævla tunge planker i 10 timer annbefales ikke! Har ikke følelser i bena Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Noen som kan anbefale meg en seriøst bra film? 2001, Clockwork Orange, Fight Club. Det holder i noen timer, vel? PM for flere. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Så forbanna godt å være hjemme fra jobb Lenke til kommentar
gsn Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Noen som kan anbefale meg en seriøst bra film? The Godfather The Godfather part 2 Schindler's list The usual suspects Memento American beauty The matrix American history X Lèon Full metal jacket Snatch A clockwork orange Pulp fiction Seven Star Wars 4,5 & 6 (dvs de første, de som ikke sugde) Swordfish The Bourne identity The Bourne supremacy The italian job The bone collector The butterfly effect Trainspotting Håper det hjalp deg litt i rett rettning Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Nå er jeg glad! Fikk en kneskade før påske, og hver gang jeg prøvde å jogge gjorde det så vondt at jeg måtte stoppe. Derfor har jeg ikke jogget i hele sommerferien. Nå i dag tok jeg endelig en ny joggetur, og kneet har blitt merkbart mye bedre! Nå er det faktisk mulig å gjennomføre en hel tur uten at det protesterer masse. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Tusen takk, Steffyboy og gsn Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Sliter med kneet selv. Får vondt hvergang eg løper/jogger eller lignende. Er blitt mye bedre enn før men forsatt kommer det smerter når eg er veldig aktiv. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 13 timer til tyskerne er ute av huset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg