Blax Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 -|Anne|aw- o_O noen som veit ka det koste for en tråløs nettverkskabel? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Er registrert på pappa privat. Før hadde vi firmabil, men nå må logoen synes på fordørene og sånn? Ihvertfall noe sånt... Før gikk det han å ha logoen under panseret. Ah. Da har sikkert posten lagt det feil ellerno.. Det skjer ofte det, men den kassen er låst, og pappa har nøkkelen. Ergo ble den ikke funnet med en gang. EDIT: Jeg har nå drasset tyskergutten ned Bogstadveien, ned til Aker Brygge, spist sushi med ham, eller ihvertfall latt ham se på meg spise det. Han har ikke shoppet en dritt, tror han kjedet seg. Men nå må ihvertfall mamma være fornøyd. Tyskerne drar i morgen tidlig. Endret 4. august 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jeg har nå drasset tyskergutten ned Bogstadveien, ned til Aker Brygge, spist sushi med ham, eller ihvertfall latt ham se på meg spise det. Han har ikke shoppet en dritt, tror han kjedet seg. Men nå må ihvertfall mamma være fornøyd. Tyskerne drar i morgen tidlig. Da er du friii Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Og jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jeg er hjemme, var ikke så mange å spille med. (volleyball om dere ikke husker det) Bare noen ~14/15 år gamle jenter fra Norway-cup, og de dro ganske kjapt også. Er litt ulempe å bare være to når man skal spille volleyball. Lenke til kommentar
embark Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Dkepofkpfpokepafkpaefkpae? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Dkepofkpfpokepafkpaefkpae? Cdu .dk gvvd sm cdu do jdpk dlgu g hdk hf øgdo hdoe J.a øtldø hdod alhod? Hdkkd do ysoodøkdl kthnaokw sm hdod naod øvc<lldo vshdle ER edit: Teksten over er tydbar ved hjelp av de riktige metodene. Endret 4. august 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Å helvete. En utlending ringte meg nettopp og snakka sitt eget språk, jeg ble redd (:S) og la på. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Å helvete. En utlending ringte meg nettopp og snakka sitt eget språk, jeg ble redd (:S) og la på. Heahhea. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Dkepofkpfpokepafkpaefkpae? Cdu .dk gvvd sm cdu do jdpk dlgu g hdk hf øgdo hdoe J.a øtldø hdod alhod? Hdkkd do ysoodøkdl kthnaokw sm hdod naod øvc<lldo vshdle ER edit: Teksten over er tydbar ved hjelp av de riktige metodene. Hint? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Jeg er skadet av voksne folk. Hver gang noen ukjente ringer meg blir jeg pissredd. Kisen bor btw i Tøyengata. EDit; er ikke rasistisk ment, Endret 4. august 2005 av Neptun_ Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Vi vant 16-delsfinalen, og er i 8-delsfinalen nå. Skal møte Alta 19:30. Pass dere, dokker nordpå. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Pass dere, dokker nordpå. Hah! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Vi vant 16-delsfinalen, og er i 8-delsfinalen nå. Skal møte Alta 19:30. Pass dere, dokker nordpå. Hva spiller du? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Vi vant 16-delsfinalen, og er i 8-delsfinalen nå. Skal møte Alta 19:30. Pass dere, dokker nordpå. Hva spiller du? Høyre- og venstrekant. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Høyre- og venstrekant. Det er go'plassene! Skal selv snart på trening, må ha litt avbrekk i dag Gratulerer med seieren da, og lykke til videre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg