Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså dette med off topic er litt vrient. Heldigvis eer det opp til meg å avgjøre hva som er off topic eller ikke. Og jeg har bestemt at utsagn som

"syns ikke han ligna jeg :p "

og

"mordi er offtopic :p neida, hehe :D det er så fjortis å si "mordi", det er ikke gøy lenger. Men, ka fan, koffor e alt æ sier off-topic då? :p "

er off topic.

Harry potter-avataren din vil jeg mene er ca en 7'er på en 1-10 off-topic-skala!

Endret av Vt-iversen
Lenke til kommentar
Harry potter-avataren din vil jeg mene er ca en 7'er på en 1-10 off-topic-skala!

altså, jeg vet iaff at moren min er max offtopic her, menneh...Harry Potter avataren er veldig on-topic i harry potter tråd da :p det må du jo innrømme, dessuten, SO4 er under hvilken kategori? jo, Off-Topic :p

Ownage brought to you by Mr.Leftfield :D

Lenke til kommentar
Good luck - husker vi kom på siste plass av alt og alle et år i min barndom. Da slutta jeg fotball for godt, begynte på skyting og ble norgesmester i juniorklassen salong-rifle med anlegg isteden. Hehe!

Edit: "Mordi" er ikke utbrukt - det er genialt.

Mordi... :thumbup:

enig med at "mordi" er genialt :p skjønner ikke helt, men når jeg får skikkelig fjortis anfall, så svarer jeg gjerne til frekkheter med "mordi <insert line here>" hehe, jeg har ikke helt skjønt hele greia, men det er enda gøy til tider. Som f.eks nå: jeg sletter en helvetes lang liste av lærere som slutta på arbeidsplassen min fra fylkes mail :| "Phun".

Lenke til kommentar

Skyting ja... gøy det! skyter selv, men det er med compound-bue.

Skal på Las Vegas Open-turneringen i februar. Det blir gøy.

Men lykketil med nårvei-køpp 1/16-finalen din.

fortell oss hvordan det gikk senere.

on-topic: "mordi" er genialt, ja, men ganske off topic!

Lenke til kommentar

Jeg har en liten "mordi" historie... Jeg brukte å si det sinnsykt mye en periode.

Og nå for litt siden var jeg på campingferie med min far, dama hans (ikke mor mi), og mine to halvbrødre. og det skumle var at jeg ca 1000 ganger var 1/16-del unna å si "mordi" til brødrene mine i mor deres nærvær.

Klarte å lukke kjeften min i siste sekund flere ganger. :whistle:

Lenke til kommentar
Skyting ja... gøy det! skyter selv, men det er med compound-bue.

Skal på Las Vegas Open-turneringen i februar. Det blir gøy.

Men lykketil med nårvei-køpp 1/16-finalen din.

fortell oss hvordan det gikk senere.

on-topic: "mordi" er genialt, ja, men ganske off topic!

seriøst, hele deg oser av off-topic :p

on-topic: jeg drev med skyting før selv, i 8-10års aldern. Det er seriøst digg å skyte på 50metern, legger deg ned, slapper helt av, beltet er stramt nok og rifla flyter på hånda di. Når du legger deg ned, presses den perfekt mot skuldern og hånda og den ligger i ro av seg selv. Du puster inn, ett moment av perfekt ro, du sikter, tiden fryser og du trekker forsiktig av, tiden begynner å gå og du treffer ett fint skudd i 9ern eller 10ern. Jævlig dritt at jeg slutta (hatet trenern min, men fuck it, hvem gjør ikke det når dem er såpass unge? :p) Elsker de tidene på skytebanen.

Lenke til kommentar
Jeg har en liten "mordi" historie... Jeg brukte å si det sinnsykt mye en periode.

Og nå for litt siden var jeg på campingferie med min far, dama hans (ikke mor mi), og mine to halvbrødre. og det skumle var at jeg ca 1000 ganger var 1/16-del unna å si "mordi" til brødrene mine i mor deres nærvær.

Klarte å lukke kjeften min i siste sekund flere ganger.  :whistle:

hahahaha :D kjenner til det der. Det er så sinnsykt vanskelig, du blir faen meg treffi av ett LYN når du innser at det er like før du sier "mordi" til en du egentlig ikke skal si det til, hehe :D "oh faen" :p jeg har hatt en del av mine "last second saves" selv :)

Lenke til kommentar
OMG... du får skyting til og høres ut som sex!  :dribble:

om jeg var 20 som jeg er nå på den tiden som jeg skjøt, så hadde skyting vært min erstatning for sex. Jeg elsker skyting. 50metern = :love: Jeg savner det så sinnsykt. Av og til får jeg helt syke abstinenser og kjenner draget etter å dra på 50metern og kose meg i ro i timevis :(

Edit: noen som kjenner til baner hvor man får skytt gratis i nærheten av Ski (Akershus Fylkeskommune)? Evt med litt betaling. Jeg får gå og stikke til administrasjonen her og levere noen papirer og ta meg en sigg. Må lindre bane-abstinenser :(

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
Skyting er faktisk ganske så morsomt. Glock og AG på fullauto rocker. :)

jeg tror jeg skjøt med 3.5mm (?), 50 meter, billig-light versjon av de riflene som de bruker i skiskyting. Husker jeg lå på matta og skjøt og så en kar ved siden av meg som skjøt i stående stilling med en slik en. Fy faen jeg hadde lyst å prøve den :p Den så så "tøff ut" hehe

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...