Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jippi, jeg fikk meg noen timer søvn og nå er jeg her igjen.

Frokost klokka 11, tea-time nå.

Og for de som lurer, dette skjer når du prøver å poster her med anonym proxy.

You are trying to use a node of the CoDeeN CDN Network. Your IP address is not recognized as a valid PlanetLab address, so your access to CoDeeN does not include all HTTP types

Makan.

Lenke til kommentar
Funker ikke på gutter. De får sex og penger, han kommer oftere tilbake enn før.

Det er nemmlig helt feil. I dagens samfunn er det slik at damer bestemmer hvem som får bli sammen med dem/ evt pult. Jentene bestemmer nå, noe som er helt for føkkings jævlig. Begge parter fortjener å velge og vrake, men herre. Blir for teit når kun en part domenerer "markedet". Og, please, ikke start sånn macho/femi-movement ting her nå, slikt irriterer meg grønn.

Lenke til kommentar

altså, jeg er pisslei av å bli "lekt med". Da blir jeg bare irritert og aggressiv (ikke i fysisk forstand seff, men jeg bare klikker mentalt og kutter kontakt). Først leker dem seg med deg som faen, så kommer "nei men vi er jo gode venner"......no sorry bitch, not anymore *boot up the arse*

Dont get me wrong, jeg sliter ikke med å ha en jente som en venn, jeg har faktisk flere, men liksom når dem "leker seg" (om dere skjønner hva jeg mener), da går grensa for hva jeg takler.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...