diversity Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Da har jeg konsumert litt over 1.5 liter lettmelk. aaah Har det kommet opp igjen nå? du skulle legge deg! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) *se seg rundt* Meg? edit: Nei NÅ! God natt alle sammen! Endret 4. august 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Nei, melka har ikke kommet opp. kanskje jeg er melkoholiker eller noe i den duren, jeg kan ikke leve uten melk. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 godaftens alle sammen. akkurat kommet fra en løpetur Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 guten morgen, eller noe. God natt. jeeg må prøve og sove nå, siden de forpulte barnehagekrekene utenfor her bråker fra 06.30 til 16.00 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 hva med å lukke igjen vinduet? Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 hva med å lukke igjen vinduet? Da blir det for varmt ine på rommet. nei faen heller, jeg lager en playlist i windows media player med black metal. Artister: Mörkegjemsel Dimmu borgir Gorgoroth et ukjent band med en sang som heter pandemonic. Får håpe at de trollene er stille. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 ja metall skremmer alt, bra forslag selv når det er 30 grader så har jeg vinduet lukket. sikrere.. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jeg kan banne på at razer diamondback ikke er symmetrisk fra mindten og u til begge sidene, argh! men je vet at den er det. eller gjør jeg virkelig det? senga frister noe hemningsløst God natt. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 oooh noo, me alone here... men natta Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Good morning ladies and germs! Døgnet mitt er nå offisielt snudd ... deilig. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 ...Mörkegjemsel ... Woho! Godt å se at noen hører på bandet mitt Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jippi, jeg fikk meg noen timer søvn og nå er jeg her igjen. Frokost klokka 11, tea-time nå. Og for de som lurer, dette skjer når du prøver å poster her med anonym proxy. You are trying to use a node of the CoDeeN CDN Network. Your IP address is not recognized as a valid PlanetLab address, so your access to CoDeeN does not include all HTTP types Makan. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Funker ikke på gutter. De får sex og penger, han kommer oftere tilbake enn før. Det er nemmlig helt feil. I dagens samfunn er det slik at damer bestemmer hvem som får bli sammen med dem/ evt pult. Jentene bestemmer nå, noe som er helt for føkkings jævlig. Begge parter fortjener å velge og vrake, men herre. Blir for teit når kun en part domenerer "markedet". Og, please, ikke start sånn macho/femi-movement ting her nå, slikt irriterer meg grønn. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Skal prøves! Må bare finne en eks som er tagbar ennå direkte slemt ^^ Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Tror det finnes mer effektive måter å knuse et skjørt guttesinn enn å kaste en femtilapp etter dem da Enda en bekreftelse på at jenter er "slemme" så det holder. http://www.dr3as.net/gsjnm/ Coming soon up ^^ Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Min far sa alltid til meg...: "Sønn! Om du noen gang blir såret av en jente, så husk å knus trynet hennes med en hammer FØR du kapper av henne hendene. Da kanskje hun lærer" Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Nevnte han noe om konsekvenser i samma slengen, eller droppa han det helt..? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 altså, jeg er pisslei av å bli "lekt med". Da blir jeg bare irritert og aggressiv (ikke i fysisk forstand seff, men jeg bare klikker mentalt og kutter kontakt). Først leker dem seg med deg som faen, så kommer "nei men vi er jo gode venner"......no sorry bitch, not anymore *boot up the arse* Dont get me wrong, jeg sliter ikke med å ha en jente som en venn, jeg har faktisk flere, men liksom når dem "leker seg" (om dere skjønner hva jeg mener), da går grensa for hva jeg takler. Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Fælt så kvinnefientlige vi var her da. Jenter er bare skjønne de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg