diversity Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Og nei, det går ikke an å ha det like kult uten alkohol. Ikke i min verden. Rett :!: Edru på fyllefest suger max. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Og nei, det går ikke an å ha det like kult uten alkohol. Ikke i min verden. Rett :!: Edru på fyllefest suger max. Enda verre på byen. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Og nei, det går ikke an å ha det like kult uten alkohol. Ikke i min verden. Rett :!: Edru på fyllefest suger max. Enda verre på byen. Hvem går edru på by(e)n? basj Endret 4. august 2005 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jeg er ikke avhengig av drikke. Jeg har avhengig av å ha det kult. Og nei, det går ikke an å ha det like kult uten alkohol. Ikke i min verden. Hmm. Minner meg om ett av russetreffene på tryvann. Da drakk jeg ikke, men klarte å få hjernen over i festmodus, slik at kvelden ble bra likevel. Kanskje du kan klare deg med litt mindre drikke enn vanlig? Hvis ikke: Det er bedre å bruke penger og ha det kult enn å sitte hjemme og tørke inn. Er lite vits i pengene om du pådrar deg en depresjon (eksempel bare). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Kanskje du kan klare deg med litt mindre drikke enn vanlig? Nja. Mindre drikke på vors betyr mer drikke på byen som igjen betyr mindre penger i lommeboken. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Kanskje du kan klare deg med litt mindre drikke enn vanlig? Nja. Mindre drikke på vors betyr mer drikke på byen som igjen betyr mindre penger i lommeboken. Om det er tilfellet er det jo like greit å drikke på vors ja. Byen er (alt for) dyrt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Kanskje du kan klare deg med litt mindre drikke enn vanlig? Nja. Mindre drikke på vors betyr mer drikke på byen som igjen betyr mindre penger i lommeboken. Om det er tilfellet er det jo like greit å drikke på vors ja. Byen er (alt for) dyrt. Husker når jeg hadde 15k på konti. De røyk fort ja. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Om det er tilfellet er det jo like greit å drikke på vors ja. Byen er (alt for) dyrt. Husker når jeg hadde 15k på konti. De røyk fort ja. Moralen er: Sett pengene på sparekonto, eller drikk jevnlig over en lengre periode slik at du ikke får 15k på konton. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Om det er tilfellet er det jo like greit å drikke på vors ja. Byen er (alt for) dyrt. Husker når jeg hadde 15k på konti. De røyk fort ja. Moralen er: Sett pengene på sparekonto, eller drikk jevnlig over en lengre periode slik at du ikke får 15k på konton. Gjorde akkurat det motsatte: Brukte opp både bruks- og sparekonto Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Eg tvinger meg til sengs. Sliter med det samme som Ø.B Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Siden alle holder så fint kjeft vurderer jeg nesten å mekke meg noe mat. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Siden alle holder så fint kjeft vurderer jeg nesten å mekke meg noe mat. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Får nesten lyst til å koble til VHS-spilleren og puste støvet av samlingen min. Er enda en del filmer der jeg ikke har sett. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Siden alle holder så fint kjeft vurderer jeg nesten å mekke meg noe mat. Samme her, tenker på å lage litt meatloaf med bernaisesaus og poteter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Siden alle holder så fint kjeft vurderer jeg nesten å mekke meg noe mat. Samme her, tenker på å lage litt meatloaf med bernaisesaus og poteter. Det hørtes kriminelt godt ut. Får bli pølse og potetstappe/potetmost/egg på meg, eventuelt en form for suppe. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Skive med hvitost eier alle uansett, så det så. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Siden alle holder så fint kjeft vurderer jeg nesten å mekke meg noe mat. Samme her, tenker på å lage litt meatloaf med bernaisesaus og poteter. Det hørtes kriminelt godt ut. Får bli pølse og potetstappe/potetmost/egg på meg, eventuelt en form for suppe. Det er faktisk sinnsvakt godt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jeg blir provosert. Foreldrene mine stikker på ferie i morgen og har selvsagt bare gitt meg minimalt med penger (ikke nok til en bytur en gang), så har vi ikke brød, kjøtt eller noenting god mat. Jeg har ikke tenkt å kjøpe inn fòr. Får knerte noen frysevarer tenker jeg. Nå fant jeg nettopp ut hva som luktet på rommet mitt: Eldgammel melk. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Nei, nå må jeg se til helvete å kommeg meg til sengs. Skal jo opp igjen om 3,5 timer. God morgen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg