Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mmmm DVD. :love:

Jeg skal opp 07:30 idag og kjøre en Mercedes til Drammen.

Etter det tenkte jeg å kjøpe meg en kebab til frokost og skylle den ned meg 1l appelsinjus.

Virket meget fornuftig det der, bortsett fra delen om å stå opp 07:30. Beste er om du finner fersk appelsinjuice, hvis ikke går du for meierienes juice - svart.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg legger meg når jeg blir trøtt. Regner med det tar et par timer til. Når det blir dødt på forumet skriver jeg en anmeldelse av American Psycho til siden i signatur.

Lenke til kommentar
Som du ikke har linket til...

Jeg satt og lurte på om han prøvde å få meg til å skikkelig sjekke ut signaturen hans, for så å finne ut at det ikke var noen link der.

Natta, folk.

Madrugada - The Kids Are On High Street blir min nattasang i dag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Som du ikke har linket til...

Selvfølgelig. Få ut fingen (som helt sikkert sitter inni et hull av en sort) og skriv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Enten det eller ungdom som vil slippe unna virkeligheten.

Eller bare ha det dritfett med kameratene fra militæret som er på perm? :innocent:

Lenke til kommentar

Glad for at jeg ikke er avgengig av drikke jeg.

Prøvde nettopp portvin og whisky for første gang. Mine observasjoner:

1. Cragganmore Single highland malt, scotch whisky. Smaker ikke spesiellt bra, vanskelig å drikke.

2. Cockburn's Fine Ruby Port. Middels smak, ikke sterk. Litt søt. Stadig ikke noe jeg har lyst til å helle innpå mye av.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg er ikke avhengig av drikke. Jeg har avhengig av å ha det kult. Og nei, det går ikke an å ha det like kult uten alkohol. Ikke i min verden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...