riktig Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Blæh... verdens kjedeligste kveld noensinne. Har ikke lyst til å gjøre noe som helst. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Blæh... verdens kjedeligste kveld noensinne. Har ikke lyst til å gjøre noe som helst. Blir ikke mere enn det du gjør den til! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Blæh... verdens kjedeligste kveld noensinne. Har ikke lyst til å gjøre noe som helst. Bra cd dere har gitt ut Signere du cd'en ell Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Da legger jeg meg. I morgen reiser jeg 'hjem' lander på gardermoen kl. 1845 Natta Lenke til kommentar
riktig Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Blæh... verdens kjedeligste kveld noensinne. Har ikke lyst til å gjøre noe som helst. Bra cd dere har gitt ut Signere du cd'en ell Jo takk Kan vel alltids skrible litt på den. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) La meg lyse opp hverdagen deres! -I dag har vi, endelig, slått Vålerenga! De ******* dustene fikk smake hvordan det går når Skeid setter inn høygiret. 3-2 ble resultatet. Kunne like gjerne vært 4-1. -I tillegg har jeg endelig blitt ferdig med artikkelen min. Ante ikke at det var så mye jobb å sette opp med bilder etc. Men jeg dro det i land. -Dessuten var maskinen min syk her om dagen og "fryste" så ikke den kunne brukes. Men litt støvblåsing og utkobling fiksa sykdommen og den er god som ny. Nesten... *Pink Floyd - Another brick in the wall* Endret 4. august 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Nå ligger det en slektning og snorker på sofan min...great! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 http://morkegjemsel.tk/ :!: Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 'Lost highway' er så jævelig bra. Nesten så jeg får lyst til å se den en gang til nå! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Da var jeg hjemme igjen. Ble masse Donkey Kong (II og III), og litt Aladdin. Tenkte på deg på veien hjem Goophy, funderte på om du hang på liertoppen eller ikke. Ser ut som om det ble lite av de planene. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 'Lost highway' er så jævelig bra.Nesten så jeg får lyst til å se den en gang til nå! Det er en film du kan se 50 ganger og ikke bli lei. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Tenkte på deg på veien hjem Goophy, funderte på om du hang på liertoppen eller ikke. Ser ut som om det ble lite av de planene. Vet, regnet sånn. Masete å få taket til å tørke. Ø.B., er jo på god vei, sikkert sett den 20 ganger. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Om ca. 10 timer står det en gråtende Eline i en krike og holder i et bånd som skal symbolisere hvor glad hun, hennes bror og deres søskenbarn var i deres morfar. Hun skal også si noen ord, som er fra henne og de andre søskenbarna. Den som kan, trøst henne, hun har det ikke godt. Kondolerer en venn av meg mista akkurat farfaren sin nå for noen dager siden, han var i begravelse idag... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Ikke hørt om den filmen en gang jeg... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Ikke hørt om den filmen en gang jeg... http://imdb.com/title/tt0116922/ Løp til nærmeste filmpusher. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Ikke hørt om den filmen en gang jeg... Bra at jeg ikke er den eneste.. :!: Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Got it on da DVD. YEAH. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Got it on da DVD. YEAH. Ditto. Dere andre er ut. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Got it on da DVD. YEAH. Ditto. Dere andre er ut. Fact. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 næyda.. jeg er inne, jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg