Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kommer til og kjøre vilmann i natt :love:

Etter 2 gamle kompiser :love:

Kjøre fra Narvik til Finnsnes elns :p

kplzdontdie.

"This is not hash brownies" "ohh.. What?" "now get youre white ass down from the table"

Eller noe :p

Eurotrip FTW!

EDIT: Jeg liker og være vilmann og satse livet :yes:

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Tror det finnes mer effektive måter å knuse et skjørt guttesinn enn å kaste en femtilapp etter dem da ;)

Tell me, tell me :dribble:

Ha sex med kompisen hans. Den svir!

eller... si når den er inne "ehm, er den inne?" det vil nok knuse gutter :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
Tror det finnes mer effektive måter å knuse et skjørt guttesinn enn å kaste en femtilapp etter dem da ;)

Tell me, tell me :dribble:

Ha sex med kompisen hans. Den svir!

eller... si når den er inne "ehm, er den inne?" det vil nok knuse gutter :(

Eller "har du begynt altså" når han er ferdig....

Anbefales likevel ikke... :)

Flyet mitt til København går klokken kvart over seks i morgen... Tror jeg får begynne å pakke litt...

Lenke til kommentar
EDIT: Jeg liker og være vilmann og satse livet :yes:

..du liker å satse andres liv og skjønner jeg

Det er jo en selvfålge. Du vet kjører du inni noen med moped er det jo mopedlisten som får skader. Kanskje kjøre over noen som går tur med babyen klokka 3 på natta :ermm:

Alså, vi skal kjøre moped. Bil kjører jeg ikke så langt når jeg bare har kjørt svin lokalt og på eiendommen(e) ;)

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Marvil: Hvor lang tid tar det å få det "ordentlige" vognkortet?

Det skal normalt ta 2-5 dager etter registrering. De blir produsert mandag og torsdag ettermiddag, og deretter adressert og sendt ut.

Har man ikke mottatt vognkortet innen 2 uker etter registrering, bør man ta en tur innom en trafikkstasjon og melde det tapt, samt fornye det midlertidige. :)

Det hadde bare kommet i bedriftspostkassen vår.Krise avblåst!

Hjemme fra kino med den ekle gutten... Vet ikke hva han forstod jeg... Han spiste mye popcorn, selvom han helst ville ha sukker (!!!!) på...

Og drakk den flotte 1,2-literen jeg gav ham. Men det verste var under reklamen... Reklamen for Axe. "Den reklamen har vi i Tyskland også!" Jeg: "Jaha?" "Yeah, Axe!"

Nei takk sier nå jeg...

Lenke til kommentar
Marvil: Hvor lang tid tar det å få det "ordentlige" vognkortet?

Det skal normalt ta 2-5 dager etter registrering. De blir produsert mandag og torsdag ettermiddag, og deretter adressert og sendt ut.

Har man ikke mottatt vognkortet innen 2 uker etter registrering, bør man ta en tur innom en trafikkstasjon og melde det tapt, samt fornye det midlertidige. :)

Det hadde bare kommet i bedriftspostkassen vår.Krise avblåst!

Pleier det når den registreres på firmaet..

Lenke til kommentar
Amerikanerne bruker jo sukker på pokornet Joachim? Hvorfor klager du da? :p

Og drakk den flotte 1,2-literen jeg gav ham. Men det verste var under reklamen... Reklamen for Axe. "Den reklamen har vi i Tyskland også!" Jeg: "Jaha?" "Yeah, Axe!"

:!:

Jeg har klaget over at han lukter, og med den holdningen der bare toppet det kaken...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...