Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det kan funke hvis du er sammen med en følsom gutt  :innocent:

Da holder det faktisk å bare si "god natt" til fyren etterpå og legge seg i et annet rom :p

Så ligger tassen og grubler hele natten på hva han gjorde galt siden jeg ikke hadde lyst å kose... :!:

Slem slem slem..

Slem slem slem..

Slem slem slem..

Slem slem slem..

Hater slike situasjoner noe så inderlig!

Lenke til kommentar
Tror det finnes mer effektive måter å knuse et skjørt guttesinn enn å kaste en femtilapp etter dem da ;)

Tell me, tell me :dribble:

Ha sex med kompisen hans. Den svir!

Han har ingen pulbare kompiser. Jeg tror ikke noen av de liker meg på den måten..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
det kan funke hvis du er sammen med en følsom gutt  :innocent:

Da holder det faktisk å bare si "god natt" til fyren etterpå og legge seg i et annet rom :p

Så ligger tassen og grubler hele natten på hva han gjorde galt siden jeg ikke hadde lyst å kose... :!:

Slem slem slem..

Slem slem slem..

Slem slem slem..

Slem slem slem..

Hater slike situasjoner noe så inderlig!

Men dette var da en one night stand og man skulle tro at han var like interessert som meg i å komme seg til helvete vekk derfra etterpå.... Men så viste det seg at han overnattet i samme hus og kom og ville være med meg om morgenen.. :blush:

Fikk noe som minnet om dårlig samvittighet. Men det gikk over fort.

Lenke til kommentar
Men dette var da en one night stand og man skulle tro at han var like interessert som meg i å komme seg til helvete vekk derfra etterpå.... Men så viste det seg at han overnattet i samme hus og kom og ville være med meg om morgenen.. :blush:

Fikk noe som minnet om dårlig samvittighet. Men det gikk over fort.

Jeg liker deg. Du minner meg om noen. :hmm:

Å, jo, nå vet jeg.

Du minner meg om meg selv.

fredrikrb: Han fortjener det. Og et hadde vært gøy.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
Tror det finnes mer effektive måter å knuse et skjørt guttesinn enn å kaste en femtilapp etter dem da ;)

Tell me, tell me :dribble:

Tja... Å si noe ufint mens han er naken kan være ganske effektivt... Men veldig veldig slemt... og bør derfor ikke brukes dersom fyren har vært tilsvarende slem ;)

Lenke til kommentar

Jeeez, visste ikke at det var så mange skitne jenter her på forumet.

Jentene her skal være snille, sjenerte og smånerdete.

*Vemme seg*

smårips_eier: Bare ikke bli overrasket om du ender opp med knukket kjeve. ;)

Er ikke alle som takler å bli gjort narr av i senga så greit.

Endret av Goophy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
Jeeez, visste ikke at det var så mange skitne jenter her på forumet.

Jentene her skal være snille, sjenerte og smånerdete.

*Vemme seg*

smårips_eier: Bare ikke bli overrasket om du ender opp med knukket kjeve. ;)

Er ikke alle som takler å bli gjort narr av i senga så greit.

det var vel strengt tatt ment som en spøk.... og bare et eksempel på noe som ville være verre enn å kaste en femtilapp etter fyren...

Er ikke stor på å gjøre narr av folk i sengen liksom ....

Lenke til kommentar

En kamerat fikk en litt slem kommentar under seksualakten på en onenightstand.. han reiste seg opp, tok på seg klæra og kjørte 15km i beruset tilstand før han stoppa opp på en parkeringsplass og la seg i baksetet og sov.. Ingen fikk med kontakt med han på 2 dager.. Familie var redd for han osv..

Til slutt kom det frem at hun hadde sagt det på grunn av et veddemål..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
En kamerat fikk en litt slem kommentar under seksualakten på en onenightstand.. han reiste seg opp, tok på seg klæra og kjørte 15km i beruset tilstand før han stoppa opp på en parkeringsplass og la seg i baksetet og sov.. Ingen fikk med kontakt med han på 2 dager.. Familie var redd for han osv..

Til slutt kom det frem at hun hadde sagt det på grunn av et veddemål..

:thumbdown:

Ville kun vurdert å gjøre noe sånt om typen var utro eller noe sånt... Og knapt da... Forøvrig har jeg en teori om at denne ekskjæresten som skulle få en femtilapp etter akten sikkert ikke hadde tatt det så pent hun heller.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...