hylo Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Samvittighet, hva er det? Agreed. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 *Argh* Er sms-sentralene til Sør-Afrika fucka idag? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 *Argh*Er sms-sentralene til Sør-Afrika fucka idag? Hva i Sør-Afrika er ikke fucked? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) wee, vant akkurat denne http://www.sonystyle.com/intershoproot/eCS...WE107SILVER.jpg for 600 inkl frakt på ebay.. tøff eller? 1GB minne.. btw så akkurat life aquatic with steve zissou, den var egentlig litt kjedelig spør du meg.. Endret 3. august 2005 av 2mass Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Er sms-sentralene til Sør-Afrika fucka idag? Vent, la meg ringe ned å høre... Har dem sms i Afrika? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 wee, vant akkurat denne http://www.sonystyle.com/intershoproot/eCS...WE107SILVER.jpg for 600 inkl frakt på ebay.. tøff eller? 1GB minne.. btw så akkurat life aquatic with steve zissou, den var egentlig litt kjedelig spør du meg.. Den saken der var ikke mye tøff. :!: Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Må bare slenge ut at jeg har padlet elvekajakk (en slik som er laget for fosser og stryk) i dag! Sinnsykt gøy. Lærte meg teknikken for å rulle under vann, å krysse strømninger, å aldri slippe åra , og mye mer. På slutten av dagen gikk vi et stykke oppover elva for å padle nedover strykene. Turen gikk perfekt, og jeg holdt meg over vannet hele tida. Dette er definitivt en sport jeg skal fortsette med. Anbefaler alle å prøve hvis de har muligheten! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Er det noen her som har noen tips? Jeg er desperat! Bang ho ei gang til, kle på deg å dra ut en 50 lapp å hiv den på senga før du går...garantert at ho ikke ringer tilbake funker den på gutter og? Det gjør den sikkert! teste? :!: Skal prøves! Må bare finne en eks som er tagbar ennå Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Vent, la meg ringe ned å høre... Har dem sms i Afrika? Ihvertfall i riking-strøkene i Sør-Afrika. Min evige forelskelse er der nedem, og kommer hjem til jul, sånn endelig. *glede seg* Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Ikke noe vits, er kommet frem til at gutter setter pris på det. Da lar vi være. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Må bare finne en eks som er tagbar ennå Jeg har en. Men jeg ødela det litt, for jeg spurte hvordan han hadde reagert hvis noen hadde gjort noe sånt mot han. Og da spurte han med en gang om jeg skulle gjøre det på han. Er jeg ond eller noe, siden han spurte om det? Skulle tenkt meg om to ganger, og ikke sagt noe om "planen" Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jeg er så fuckings drittlei av å bo her. Jeg vil flytte. Nå. Med en gang. Grr! Bare mas, hele tiden. Leave me alone. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Flytt hjem til norges største kjerring fredrik Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jeg er så fuckings drittlei av å bo her. Jeg vil flytte. Nå. Med en gang. Grr! Bare mas, hele tiden. Leave me alone. Det blir ikke like ille som det er her. Tro meg. Jeg hater dette hølet. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Flytt hjem til norges største kjerring fredrik Æh, høh? Neptun_, vet jeg ingenting om, men jeg orker seriøst ikke plagsomme foreldre som maser om at jeg må gjøre ditt, og ikke gjøre datt. Fuck off. Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Er det noen her som har noen tips? Jeg er desperat! Bang ho ei gang til, kle på deg å dra ut en 50 lapp å hiv den på senga før du går...garantert at ho ikke ringer tilbake funker den på gutter og? Det gjør den sikkert! teste? :!: Skal prøves! Må bare finne en eks som er tagbar ennå det kan funke hvis du er sammen med en følsom gutt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Må bare finne en eks som er tagbar ennå Jeg har en. Men jeg ødela det litt, for jeg spurte hvordan han hadde reagert hvis noen hadde gjort noe sånt mot han. Og da spurte han med en gang om jeg skulle gjøre det på han. Er jeg ond eller noe, siden han spurte om det? Skulle tenkt meg om to ganger, og ikke sagt noe om "planen" Tror det finnes mer effektive måter å knuse et skjørt guttesinn enn å kaste en femtilapp etter dem da Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Flytt hjem til norges største kjerring fredrik Æh, høh? Valgerd Svarstad Haugland, du hadde kost deg der...bare tenk å våkne hver morgen til høytopplesning av bibelen ved sengekanten Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 det kan funke hvis du er sammen med en følsom gutt Da holder det faktisk å bare si "god natt" til fyren etterpå og legge seg i et annet rom Så ligger tassen og grubler hele natten på hva han gjorde galt siden jeg ikke hadde lyst å kose... :!: Lenke til kommentar
Eline Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Tror det finnes mer effektive måter å knuse et skjørt guttesinn enn å kaste en femtilapp etter dem da Tell me, tell me Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg