Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Eks-kjæresten gjør alt hun kan for å få meg tilbake, noe som er veldig vansklig å stå imot. Er fortsatt veldig glad i henne, men jeg vet egentlig at det ikke fungere.

Er det noen her som har noen tips? Jeg er desperat!

Ikke ta kontakt, og slett nummeret hennes, diverse sånne ting. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bang ho ei gang til, kle på deg å dra ut en 50 lapp å hiv den på senga før du går...garantert at ho ikke ringer tilbake :evil:

funker den på gutter og?

NEI!

Gutter tenker som så: "Penger tjent :w00t: , *notere til skatte-etaten* :p

Endret av haddis
Lenke til kommentar
@ Goophy: Føler at vi har sklidd ifra hverandre, og vi har ingenting til felles. Vi har begynt å småkrangle en del i det siste, og er ikke forelsket lenger. Det er det som er problemet.

Ah ,kjipt. Antar du har fortalt henne hvordan det står til da.

Hvis du tror et videre vennskap heller ikke vil fungere er det bare å ignorere 100%, da går ting over.

funker den på gutter og?

Sex og betaling på en gang, jeg ville ihvertfall hatt mer. :p

Lenke til kommentar

Bang ho ei gang til, kle på deg å dra ut en 50 lapp å hiv den på senga før du går...garantert at ho ikke ringer tilbake :evil:

funker den på gutter og?

HAAAAAAAAAAAHHAHEHAHHEHAHHAHHA!

Nei absolutt ikke - uforpliktende hompidumpi og en femtilapp tjent er det lite som slår for å si det sånn. Så prøver du det på en kar, så går du nok på en smell!

Lenke til kommentar
@ Goophy: Føler at vi har sklidd ifra hverandre, og vi har ingenting til felles. Vi har begynt å småkrangle en del i det siste, og er ikke forelsket lenger. Det er det som er problemet.

Ah ,kjipt. Antar du har fortalt henne hvordan det står til da.

Hvis du tror et videre vennskap heller ikke vil fungere er det bare å ignorere 100%, da går ting over.

Det vil jeg nok få veldig dårlig samvittighet av, men skulle så gjerne ønske at det var så lett.

@ LarsP: Joda sant det, men så slår den jævla samvittigheten inn igjen. :p

Btw. Nå lyner det, så må sktu av pc'en/modemet.

Hade bra!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...