hylo Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Eks-kjæresten gjør alt hun kan for å få meg tilbake, noe som er veldig vansklig å stå imot. Er fortsatt veldig glad i henne, men jeg vet egentlig at det ikke fungere.Er det noen her som har noen tips? Jeg er desperat! Ikke ta kontakt, og slett nummeret hennes, diverse sånne ting. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Er det noen her som har noen tips? Jeg er desperat! Bang ho ei gang til, kle på deg å dra ut en 50 lapp å hiv den på senga før du går...garantert at ho ikke ringer tilbake OMFG! Det er evil! I likes! Lenke til kommentar
Eline Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Er det noen her som har noen tips? Jeg er desperat! Bang ho ei gang til, kle på deg å dra ut en 50 lapp å hiv den på senga før du går...garantert at ho ikke ringer tilbake funker den på gutter og? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Er det noen her som har noen tips? Jeg er desperat! Bang ho ei gang til, kle på deg å dra ut en 50 lapp å hiv den på senga før du går...garantert at ho ikke ringer tilbake funker den på gutter og? Det gjør den sikkert! teste? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 @ Goophy: Føler at vi har sklidd ifra hverandre, og vi har ingenting til felles. Vi har begynt å småkrangle en del i det siste, og er ikke forelsket lenger. Det er det som er problemet. @ Haddis: Fin tanke, men det er nok ikke aktuelt. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Funker ikke på gutter. De får sex og penger, han kommer oftere tilbake enn før. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Er det noen her som har noen tips? Jeg er desperat! Bang ho ei gang til, kle på deg å dra ut en 50 lapp å hiv den på senga før du går...garantert at ho ikke ringer tilbake funker den på gutter og? NEI! Gutter tenker som så: "Penger tjent , *notere til skatte-etaten* Endret 3. august 2005 av haddis Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Funker ikke på gutter. De får sex og penger, han kommer oftere tilbake enn før. Poeng! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Funker ikke på gutter. De får sex og penger, han kommer oftere tilbake enn før. Godt poeng. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 @ Goophy: Føler at vi har sklidd ifra hverandre, og vi har ingenting til felles. Vi har begynt å småkrangle en del i det siste, og er ikke forelsket lenger. Det er det som er problemet. Ah ,kjipt. Antar du har fortalt henne hvordan det står til da. Hvis du tror et videre vennskap heller ikke vil fungere er det bare å ignorere 100%, da går ting over. funker den på gutter og? Sex og betaling på en gang, jeg ville ihvertfall hatt mer. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Rune_F: Drømmesituasjon det der da? Sex uten at du trenger å bry deg ^^ Lenke til kommentar
Eline Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Rune_F: Drømmesituasjon det der da? Sex uten at du trenger å bry deg ^^ Ahh, sånt liker jeg! Sex utenforpliktelser er det beste jeg vet Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Rune_F: Drømmesituasjon det der da? Sex uten at du trenger å bry deg ^^ Slemt, men fy faen, det hadde vært digg. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Er det noen her som har noen tips? Jeg er desperat! Bang ho ei gang til, kle på deg å dra ut en 50 lapp å hiv den på senga før du går...garantert at ho ikke ringer tilbake funker den på gutter og? HAAAAAAAAAAAHHAHEHAHHEHAHHAHHA! Nei absolutt ikke - uforpliktende hompidumpi og en femtilapp tjent er det lite som slår for å si det sånn. Så prøver du det på en kar, så går du nok på en smell! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Rune_F: Drømmesituasjon det der da? Sex uten at du trenger å bry deg ^^ Oh yeah...Men kan ofte bli dyrt, ja..jeg tenker på at dem som oftest har drosje hjem igjen... Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 @ Goophy: Føler at vi har sklidd ifra hverandre, og vi har ingenting til felles. Vi har begynt å småkrangle en del i det siste, og er ikke forelsket lenger. Det er det som er problemet. Ah ,kjipt. Antar du har fortalt henne hvordan det står til da. Hvis du tror et videre vennskap heller ikke vil fungere er det bare å ignorere 100%, da går ting over. Det vil jeg nok få veldig dårlig samvittighet av, men skulle så gjerne ønske at det var så lett. @ LarsP: Joda sant det, men så slår den jævla samvittigheten inn igjen. Btw. Nå lyner det, så må sktu av pc'en/modemet. Hade bra! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Samvittighet, hva er det? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Årh...nå kneler forumet igjen. EDIT: Samvittighet er noe som utvikles når man får seg dame... Endret 3. august 2005 av haddis Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Fikk faen meg ikke fisk ikveld engang. Så latterlig! Arg *Spille Solar jetman* Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 jeez. ikke post så fort var oppe i 5 min liksom. detta er som tetris på level 50 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg