Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

grattiss rånebil?

råner bil?? faen heller hvor kjedelig må en bil være før man blir stemplet som råner nå til dags?

det der er jo mer en relativt pen og billig kone og/eller ungdomsbil.

hva var det som gjorde den rånete? lettmetallfelga?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil ikke si at den nye bilen til DR.X er en rånebil. Det er en ganske enkelt et smart kjøp til å være en førstebil. Den er liten, bensingjerrig og har et bra utseende. Og veldig mange har alufelger i dag. Det er ikke noe "rånete" over det.

Ja, den kan vel lett omgjøres til en rånebil, men hvilke biler kan ikke det?

Det er verre når fjortisen i baksetet følger med bilen når du kjøper/selger den, eller når terningene som henger fra speilen er like store som sjåførens eget hode. Eller når du hører basslagene 5min før bilen dukker opp... Da snakker vi rånete.

Endret av T-Solberg
Lenke til kommentar
Kjøpt denne i dag jeg  :D  :love:  :w00t:

Gratulerer. Broren til venn venn av meg har en lik. bare i elednig stand. når han kjøpte den for 2k manglet den startmotor. :wee:

God natt!

BTW: jeg digger denne: :wee:

EDIT: det var ikke den, var en gammel 206

Endret av MagE
Lenke til kommentar

Er alene jeg her tydeligvis. Har vært og sett Star Wars 3. Den var dritbra! Fikk helt gåsehud av den! Dere har seriøst noe å glede dere til *Skal ikke røpe noe*

Nå må jeg nesten sove, skal jo opp om 5 timer, på skolen om 6. Vi har skole selv om vi forbereder oss til eksamen. Andre som har det slik de også? I fjor fikk 10. klasse "øve" hjemme.

Herr Brun

Lenke til kommentar

Star Wars her også! Fy faen å bra! Vi har 3 timer obligatorisk oppmøte hvor vi bare skal prate om heftet vi fikk. Resten av dagen er til egen disp. Tett med strenge regler...og det verste med hele greia er at vi kom opp i norsk, som betyr både stil i bokmål òg på nynorsk! BLÆH!!!

Lenke til kommentar

så det var kommen en screener av star wars på en fyfy side, men som den anstendige personen jeg er lastet jeg den selvsagt ikke ned.

og det hadde ingenting med den digre counter'n og gjøre.

jaja, ta kveld eller titte mer film her.. faen for et liv.

Lenke til kommentar

Merkelig kveld.

Jeg sto opp i 3-tiden, spiste middag og slengte meg ned i sofaen for å se Star Wars episode 1 og 2. Ca 5 timer senere var klokken blitt halv ti, og det var på tide å reise til byen og møte vennene mine, og få billettene av han som hadde kjøpt til oss. Han dukket da ikke opp til avtalt tid, og til tross for at vi ringer ham gjentatte ganger svarer han ikke. Vi tenker: "han må jo dukke opp til slutt, han skal jo se filmen selv", og finner oss en kafé.

Halv 12 (filmen begynte 00:03) får vi melding: Jeg tok feil, vi skal ikke se på KP (1 av 3 kinosaler i Bergen), vi skal se på Forum (en annen av de 3 kinosalene vi har i Bergen). Det tar ca 10 minutter med buss å komme seg fra KP til F, så det var ikke et veldig stort problem.

Problemet var at da vi ankom Forum kino, var han ikke der. Vi ventet, og klokken ble 00. Vi ringer og vi ringer, men fortsatt ingenting. Vi får en av de ansatte til å gå inn i kinosalen og spørre om noen har sett xx, og en person roper ut: HAN ER PÅ KONSERTPALEET!

Filmen begynner om 3 minutter, vi har ikke billetter, vi rekker ikke å dra tilbake til KP (selv om vi har griseflaks med bussene) og gutten tar ikke telefonen. Heldigvis får vi beskjed av en av de ansatte på Forum at vi skal få lov til å se filmen, men vi må sitte helt nede og til høyre i salen.

Vel, filmen eide til tross for plassene, og vi har fortsatt ikke kommet i kontakt med xx. Men jeg kan love dere en ting: pengene skal vi ha tilbake. Forbanna trekktøs, altså.

Joda, og jeg tok taxi hjem, men bankkortet streiket, så jeg måtte overtale taxisjaføren om at jeg faktisk var en ålreit kar og ville betale tilbake, og ga ham tlf-nummer/adresse osv. Han sa ja til slutt, men i noen øyeblikk så han ut som han skulle smelle til meg.

Og nå er det faen meg god natt.

Lenke til kommentar

Flott at jeg har så rapa døgn at jeg enda er fullt i live. Nå skal jeg ta meg en joggetur rundt fjellet og enda komme hjem før skolen begynner. Skolen begynner 0815..vurderer å skippe den. Begynner å få endel fravær nå. Blarhg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...