Goophy Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Dæven som folka turboposter da. SkyMarshall, imorgen fyller jeg for 500,-, da blir det langtur. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Ka er dette "emo" greiene dere nerder nevner hele tiden? Urbandictionary to the rescue! An entire subculture of people (usually angsty teens) with a fake personality. The concept of Emo is actually a vicious cycle that never ends, to the utter failing of humanity, and it goes something like this: 1. Girls say they like "sensitive guys" (lie) 2. Guy finds out, so he listens to faggy emo music and dresses like a dork so chicks will see that he is sensitive and not afraid to express himself (lie). He dyes his hair black, wraps himself in a stupid looking scarf, develops an eating disorder, and rants about how "nobody understands". 3. Now an emo guy, he meets Emo chick and they start dating, talking about how their well-off suburban lifestyles are terrible and depressing (lie) 4. Emo guy is just too much of a pussy. His penis is too small, he's too depressed to bathe, and has more mood swings than emo chick, and he doesn't even have a menstrual cycle. Emo chick dumps him, saying "It's not you, it's me." (lie) as she drives off with Wayne, the school jock and captain of the football team. 5. Emo guy goes home and cries, proceeds to write a weak song and strum a single string on his acoustic guitar. Another emo chick sees how he is so in touch with his feelings, and the cycle continues. This is the sad truth of the emo lifestyle/music, and now that I look at how pathetic it really is, maybe the emos DO have something to cry about! When she sees how sensitive and emo I have become, she'll definately go out with me! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Har du virkelig ikke lyst på sex i det hele tatt eller? Nede på sentralbanestasjonen selger somalske gutter seg for en slikk og ingenting. Bare dra ned til Domus og kos deg med stekesly og stekte grønne tomater du. Greit det. edit: fant plutselig ut at jeg ikke har et idol, eller fler. That's sad... Endret 3. august 2005 av Hanne:) Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Need EMO? SlavetoAnguish: omg my gf just left me acidburnedsoul: that sux man SlavetoAnguish: i blame myself only i'm such an ass *cries* acidburnedsoul: dude come over to my house and we can cut ourselves together SlavetoAnguish: okay *cries* acidburnedsoul: omg dashboard confessional has a new cd, i preordered it already SlavetoAnguish: dude they're my favorite band to self-mutilate to acidburnedsoul: i prefer to cut myself while watching Napoleon Dynamite on my bigscreen SlavetoAnguish: dude that movie is so deep. i cry every time i see it acidburnedsoul: me too. i hate myself SlavetoAnguish: yeah we're such tortured souls, nobody understands how hard life is for us acidburnedsoul: yeah we got it tough dude. pass the tissues Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Har du virkelig ikke lyst på sex i det hele tatt eller? Nede på sentralbanestasjonen selger somalske gutter seg for en slikk og ingenting. Bare dra ned til Domus og kos deg med stekesly og stekte grønne tomater du. Greit det. Nånå. Hold deg til LarsP. Du vet aldri hvilke grønnsaker disse somalerne har vært bortpå. Do me!I'm free! Helt greit. Endret 3. august 2005 av Hylo Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Nånå. Hold deg til LarsP. Du vet aldri hvilke grønnsaker disse somalerne har vært bortpå. Jeg tok det som en selvfølge at han gikk for å hilse på somalierne, ikke jeg. jeg må tjene til livets opphold:P Lenke til kommentar
robB Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Yey! Har da bestegge Galdhøpiggen og gått Besseggen i sommer *Skryte* Jeg og har besteget Galdhøpiggen i sommer! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Nånå. Hold deg til LarsP. Du vet aldri hvilke grønnsaker disse somalerne har vært bortpå. Jeg tok det som en selvfølge at han gikk for å hilse på somalierne, ikke jeg. jeg må tjene til livets opphold:P Kekek. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Do me!I'm free! Vi kan gjøre hverandre. Jeg er også gratis. My place or your place? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Helt greit. Mmmmm. *nussepå* Men nå er det 'Lost Highway' på TV-en, kanal S-video. Får se om jeg får skrapt sammen noe digg fra kjøleskapet. Fredrik, vi tar det jo i skogen som sist gang. Lukten av barnåler øker potensen vettu. Endret 3. august 2005 av Goophy Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Eks-kjæresten gjør alt hun kan for å få meg tilbake, noe som er veldig vansklig å stå imot. Er fortsatt veldig glad i henne, men jeg vet egentlig at det ikke fungere. Er det noen her som har noen tips? Jeg er desperat! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Ohh, the drama. Jeg går og prater med min nyeervervede emo-veninne som jeg fant på Linkin Parks Message Board: Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Helt greit. Mmmmm. *nussepå* Vi må ta med Fredrikrb... Så kan vi ta en runde på sentralbanestasjonen. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Eks-kjæresten gjør alt hun kan for å få meg tilbake, noe som er veldig vansklig å stå imot. Er fortsatt veldig glad i henne, men jeg vet egentlig at det ikke fungere.Er det noen her som har noen tips? Jeg er desperat! viss du vet det ikke fungerer så dropp henne. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Rune_F, din heldige jævel. Du har ei jente som liker deg, hva er det som ikke kan fungere? Har hu vorter på ryggen? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Nå har jeg vært i fjøset, med de 7 jentene mine. Jeg har 15-20 jenter, og mer pupper Statoil is coming up! Jeg har mer pupp en deg, så! *glede seg til Statoil* Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 edit: fant plutselig ut at jeg ikke har et idol, eller fler. That's sad... Det betyr vel bare at du er selvstendig. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Er det noen her som har noen tips? Jeg er desperat! Bang ho ei gang til, kle på deg å dra ut en 50 lapp å hiv den på senga før du går...garantert at ho ikke ringer tilbake Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Eks-kjæresten gjør alt hun kan for å få meg tilbake, noe som er veldig vansklig å stå imot. Er fortsatt veldig glad i henne, men jeg vet egentlig at det ikke fungere.Er det noen her som har noen tips? Jeg er desperat! viss du vet det ikke fungerer så dropp henne. Lettere sagt enn gjort! Har vært sammen i nesten et halvt år, og er fortsatt kjempeglad i henne... Hun prøver å overtale meg til å gi forholdet en sjanse til, noe som egentlig ikke er noe vits i. Men har lyst til å gjøre det for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg