Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Denne får meg til å tenke på hw.no. Ganske mange her inne bør vurdere hårsveisen sin. KLIPP DERE!

takk til Kim for linken. Jeg gråter enda...

Clip: Fags

Når det kommer til disse guttene, så ligger det noe i det.

Jeg pleier å ha ganske kort hår. Ah... Det er deilig! :grin:

Lenke til kommentar

Nå er jeg på Quality Hotel i Sandnes, og sitter på fatterns bærbare som er koplet til det trådløse nettet!

Gjett forresten hva som skjedde i natt klokka halv to om natta, brannalarmen på hotellet ringte, søsteren min, pappa og venninna til søstra mi, våkna med en gang. Bråkte visst veldig. Det begynte visst med alarmen klokka 01:20, så sa de noe informasjon til de ansatte eller noe om hvem skulle gå hvor og sjekke noe over høytalerne. Så spilte de musikk og klokka 01:27 sa de at hotellet skulle evakureres og disse setningene ble stadig gjentatt på norsk og engelsk...

"Do not use the elevators". I disse 7 min med info og musikk, sov jeg, mens alle andre var våkne visstnok, hvertfall et klart flertall...

Men når pappa sa stille og rolig på ene siden av sengen. "Vi må kle på oss, brannalarmen har gått, da våkna jeg :grin: .

Resyme: Brannalarmen på hotellet gikk, det kom info og musikk over høytalerne, jeg våkna ikke før de begynte evakureingen (etter 7 min med alarme, musikk og snakking)....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...