Arne_F Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Blitt noe bak statoil ennå? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Kom alle dagene, da! Beklager, kun "pupper" er det jeg kan skaffe. Ah yes, smårips. Hit 'em before puberty does, that's what I say. Endret 3. august 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Begynte å lure på om du hadde en orgie med 7 jenter... Jeg er dessverre ikke så heldig... Du har jo Eline, burde holde i masse vis det Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Er det du jobber da? ketchez. Om jeg ikke har noe å gjøre kunne jeg titte innom. selv om det kommer til å bli sånn her: Meg: ehh. hallo. Gohan fra hw.no Du: øhm.. ok.. hallo. stillhet meg: sap? du: err.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Denne får meg til å tenke på hw.no. Ganske mange her inne bør vurdere hårsveisen sin. KLIPP DERE! takk til Kim for linken. Jeg gråter enda... Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Denne får meg til å tenke på hw.no. Ganske mange her inne bør vurdere hårsveisen sin. KLIPP DERE! takk til Kim for linken. Jeg gråter enda... Clip: Fags Når det kommer til disse guttene, så ligger det noe i det. Jeg pleier å ha ganske kort hår. Ah... Det er deilig! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Håret mitt er som det er når jeg våkner uansett hva jeg gjør så blir det sånn. ikke det at jeg er så ivrig etter å fikse på det XD Men sånn? er det ihvertfall _IKKE_ har ikke så langt hår. men heller ikke snauklipt Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Denne får meg til å tenke på hw.no. Ganske mange her inne bør vurdere hårsveisen sin. KLIPP DERE! takk til Kim for linken. Jeg gråter enda... Mr.Leftfield på volcovs account: jeg syns noen av de klippa var nice jeg Men det var virkelig noen som var "out of hand" og ^^ Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Nå har det slutta å regne *løpe ut og ta av trekket og hoppe på trampoline* Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Regner ikke her heller for øyeblikket, men i følge en kompis av meg hjemme regner det som bare det der...! ca 2km unna Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Blitt noe bak statoil ennå? Neup... @Zlatzman; Ja, det holder da med Eline! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Blitt noe bak statoil ennå? Neup... @Zlatzman; Ja, det holder da med Eline! Godt å høre. Nå skal jeg ut og kjøre meg bort. Hater kompliserte kjøreanvisninger. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Blitt noe bak statoil ennå? Neup... @Zlatzman; Ja, det holder da med Eline! Godt å høre. Nå skal jeg ut og kjøre meg bort. Hater kompliserte kjøreanvisninger. God tur. Kom tilbake levende da. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Nå er jeg på Quality Hotel i Sandnes, og sitter på fatterns bærbare som er koplet til det trådløse nettet! Gjett forresten hva som skjedde i natt klokka halv to om natta, brannalarmen på hotellet ringte, søsteren min, pappa og venninna til søstra mi, våkna med en gang. Bråkte visst veldig. Det begynte visst med alarmen klokka 01:20, så sa de noe informasjon til de ansatte eller noe om hvem skulle gå hvor og sjekke noe over høytalerne. Så spilte de musikk og klokka 01:27 sa de at hotellet skulle evakureres og disse setningene ble stadig gjentatt på norsk og engelsk... "Do not use the elevators". I disse 7 min med info og musikk, sov jeg, mens alle andre var våkne visstnok, hvertfall et klart flertall... Men når pappa sa stille og rolig på ene siden av sengen. "Vi må kle på oss, brannalarmen har gått, da våkna jeg . Resyme: Brannalarmen på hotellet gikk, det kom info og musikk over høytalerne, jeg våkna ikke før de begynte evakureingen (etter 7 min med alarme, musikk og snakking).... Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Nå er jeg på Quality Hotel i Sandnes, og sitter på fatterns bærbare som er koplet til det trådløse nettet! Ta deg en tur hit i morgen a! er bare ca. 4 mil unna nå. ca. 2 mil fra haugusund mot stavanger Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 møkkavær noen send meg litt sol. eller blås bort skyene for meg. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 huff å stille det er her på denne tiden av døgnet Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Blitt noe bak statoil ennå? Neup... @Zlatzman; Ja, det holder da med Eline! Godt å høre. You bet! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Ganske mange her inne bør vurdere hårsveisen sin. KLIPP DERE! takk til Kim for linken. Jeg gråter enda... Har jo nettopp klippet meg jo! Så STFU bitch. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Klippet meg i dag, bi0tch. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg