flodhest Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hvor har jeg sett avataren din før, Goophy? Gamel 'FOXHOUND' logoen fra 'Metal Gear'-serien. Litejk, nja, må ligge på clutchen om man skal klare å drifte mellom 6 og 7k rpm i 2.gir. Veldig lite effekt. Ah, visste jeg hadde sett den reven der før, kunne bare ikke forbinde den med noe. ^^ Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Minna meg litt om et N64 spill som het noe med fox i starten. men det er kanskje litt for stor forskjell. husker ikke hva det spillet heter. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Minna meg litt om et N64 spill som het noe med fox i starten. men det er kanskje litt for stor forskjell. husker ikke hva det spillet heter. Starfox du tenker på Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Starfox ja. en jeg kjenner har/hadde det. var ganske morsomt Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Nå har jeg vært i fjøset, med de 7 jentene mine. Det var mange "pupper" der! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Ketchez: Kan du innvitere meg neste gang? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Nå har jeg vært i fjøset, med de 7 jentene mine. Det var mange "pupper" der! Bare 7? viss jeg er i fjøset er det 20 stk! Dar er det mangen pupper der!!!! Endret 3. august 2005 av Litejk Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Nå har jeg vært i fjøset, med de 7 jentene mine. Det var mange "pupper" der! Bare 7? viss jeg er i fjøset er det 20 stk! Dar er det mangen pupper der!!!! Er til vanligvis 8, men den ene var borte idag @Gohan; Hvilken dag i løpet av neste uke er aktuell? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Nå har jeg vært i fjøset, med de 7 jentene mine. Det var mange "pupper" der! Fått dere kyr? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Nå har jeg vært i fjøset, med de 7 jentene mine. Det var mange "pupper" der! Fått dere kyr? Neup. Jobber for noen Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Nå har jeg vært i fjøset, med de 7 jentene mine. Det var mange "pupper" der! Fått dere kyr? Neup. Jobber for noen Som har kyr..? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 @Gohan; Hvilken dag i løpet av neste uke er aktuell? Alle? Men jeg vil ha Pupper, og ikke "pupper" Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Nå har jeg vært i fjøset, med de 7 jentene mine. Det var mange "pupper" der! Fått dere kyr? Neup. Jobber for noen Som har kyr..? Ikke helt usannsynlig det, nei. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Nå har jeg vært i fjøset, med de 7 jentene mine. Det var mange "pupper" der! Fått dere kyr? Neup. Jobber for noen Som har kyr..? Ikke helt usannsynlig det, nei. Så det var 7 menneske-jenter med pupper da..? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 @Gohan; Hvilken dag i løpet av neste uke er aktuell? Alle? Men jeg vil ha Pupper, og ikke "pupper" Kom alle dagene, da! Beklager, kun "pupper" er det jeg kan skaffe. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Nå har jeg vært i fjøset, med de 7 jentene mine. Det var mange "pupper" der! Fått dere kyr? Neup. Jobber for noen Som har kyr..? Ikke helt usannsynlig det, nei. Så det var 7 menneske-jenter med pupper da..? Det var 7 kyr. Altså, 7*4, dvs 28 spener. Den ene har ei misfostret en, så det blir 28-1, altså 27. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Det var 7 kyr. Altså, 7*4, dvs 28 spener. Den ene har ei misfostret en, så det blir 28-1, altså 27. Begynte å lure på om du hadde en orgie med 7 jenter... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Han jobber for noen kyr. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Han jobber for noen kyr. Han jobber for noen med kyr. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Det var 7 kyr. Altså, 7*4, dvs 28 spener. Den ene har ei misfostret en, så det blir 28-1, altså 27. Begynte å lure på om du hadde en orgie med 7 jenter... Jeg er dessverre ikke så heldig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg