Arne_F Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Mmm... Spiser mor sin hjemmelagde sjokoladekake. Jeg vil også ha. Hvis ikke får du smake omsorg! Omsorg meg langt opp i r***! Er fortsatt litt itgjen, men du bør forte deg litt! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Huff. Det var 8 min siden det var litt igjen... Har en avtale om 90min, så hvis du bor innenfor 40min kjøring fra Bærum kan jeg komme og hente kake. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Huff. Det var 8 min siden det var litt igjen... Har en avtale om 90min, så hvis du bor innenfor 40min kjøring fra Bærum kan jeg komme og hente kake. Da må du nok råkjøre! Bor 5-10min fra fredrikstad sentrum. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Rånings på liertoppen i natt hvis det slutter å regne. Be there, or be square! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Huff. Det var 8 min siden det var litt igjen... Har en avtale om 90min, så hvis du bor innenfor 40min kjøring fra Bærum kan jeg komme og hente kake. Da må du nok råkjøre! Bor 5-10min fra fredrikstad sentrum. Hmm. Tenker jeg beholder førerkortet noen år til. Takk for tilbudet i alle fall! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Huff. Det var 8 min siden det var litt igjen... Har en avtale om 90min, så hvis du bor innenfor 40min kjøring fra Bærum kan jeg komme og hente kake. Da må du nok råkjøre! Bor 5-10min fra fredrikstad sentrum. Hmm. Tenker jeg beholder førerkortet noen år til. Takk for tilbudet i alle fall! Får kose meg meg kaken alene da. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Rånings på liertoppen i natt hvis det slutter å regne.Be there, or be square! Har ikke bil :/ Men viss jeg skal ha bil skal det vere noe Audi.... viss jeg har råd Yamaha scooter Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Rånings på liertoppen i natt hvis det slutter å regne.Be there, or be square! Gidder ikke Dessuten blir det for dumt å råne i pappas bil Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 ZLatzman, er det vel ikke. Må råne i pappa sin bil jeg. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 ZLatzman, er det vel ikke.Må råne i pappa sin bil jeg. :!: Håper bilen er rånbar? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Rånings på liertoppen i natt hvis det slutter å regne.Be there, or be square! Haha, ja jeg bor i bilen idag. Så mulig jeg fiser oppom der å sjekker ut litt bare for å ha prøvd det også ! Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Rånings på liertoppen i natt hvis det slutter å regne.Be there, or be square! Skummelt område. Nei, da er jeg heller square. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Håper bilen er rånbar? Nei, egentlig ikke. En Z3 1.9l, hjalp litt å fjerne turtallsperra og organisk clutch da, men fortsatt bare 118hk. Søtt med M-tech understell da. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hvor har jeg sett avataren din før, Goophy? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Håper bilen er rånbar? Nei, egentlig ikke. En Z3 1.9l, hjalp litt å fjerne turtallsperra og organisk clutch da, men fortsatt bare 118hk. Søtt med M-tech understell da. Funker vel den.. *prøve å montere frontleppe* Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hvor har jeg sett avataren din før, Goophy? Gamel 'FOXHOUND' logoen fra 'Metal Gear'-serien. Litejk, nja, må ligge på clutchen om man skal klare å drifte mellom 6 og 7k rpm i 2.gir. Veldig lite effekt. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Liek spist middag. pasta med sånn kjøttsaus og litt ost jeg smelta oppå i mikroen. Får ikke hoppa nå fordi det regner ute. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Tør ikke eksperimentere så mye med pappas bil jeg, en 320i (2001-modell). Gleder meg til etter studiene, da tar jeg meg forhåpentligvis råd til egen bil. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hahaha,i syden naa. Litt tregt tastatur og linje. Nedlastingshastighet: 303 kbit/s. Jaja, skal ut i sola! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg