Zlatzman Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Synes jeg og... Men å bli sett sammen med en langhåret, lindex-kledd tysker, som stinker, og som så vidt snakker engelsk?.... Ta på deg burkha. Hva hjelper det? :!: man ser ikke at det er han vell... Helt korrekt. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Synes jeg og... Men å bli sett sammen med en langhåret, lindex-kledd tysker, som stinker, og som så vidt snakker engelsk?.... Ikke ensbetydende at de andre i salen ser på deg som en Gud av dere to Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Neh, Asker. Men kan cruise bortom i frisørraceren. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Kan du ikke la de fikle seg rundt som de vil? også gå på kino med noen venner ellerno? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Fuck morgenskift på byggmakker. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Fuck morgenskift på byggmakker. Fuck'em all! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Natta. *se på klokka og riste på hodet* God natt Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jeg vurderer å kjøpe en venn til å gå på kino med tyskeren... Jeg hadde egentlig budt 250 + bilett og popcorn, men han vil ha 750... Noe å gå for? Ja, tenk hva du utsetter han for! Hihi. Hele Oslo-gjengen i SO kan gå på Kino med tyskern. Blir du med da? Du er en forgfengelig soss Joachim, sorry ass. Jeg tror at selv på vestkanten er det ikke så jævla viktig å være "kul". Det er mer på tv det. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Zlatzman's omelett Strategery's omelett Hvem syns dere var best? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Zlatzman's omeletthttp://img335.imageshack.us/my.php?image=z...somelett6ei.jpg Strategery's omelett http://img335.imageshack.us/my.php?image=s...somelett7mk.jpg Hvem syns dere var best? Hvem lagde Strategerys omelett? Hvem lagde Zlatzmans omelett? Må lage ny omelett snart, så skal jeg vise deg skikkelig omelett. Endret 3. august 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 *snip* Hvem syns dere var best? Hvem lagde Strategerys omelett? Hvem lagde Zlatzmans omelett? Må lage ny omelett snart, så skal jeg vise deg skikkelig omelett. Hysj da. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Må også få legge til at min omelett inneholder to italienske pølsetyper samt rocathci-skinke (har ikke peiling på hvordan det skrives). Krydret med cayenne-pepper, habanero-chili og tørket rød chili. edit: rokatchi? i alle fall: Salame Della Valle og Salami Ventucino (ikke 100%, glemte det på vei fra kjøleskapet til PCen) Endret 3. august 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Zlatzman's omeletthttp://img335.imageshack.us/my.php?image=z...somelett6ei.jpg Strategery's omelett http://img335.imageshack.us/my.php?image=s...somelett7mk.jpg Hvem syns dere var best? Hvem lagde Strategerys omelett? Hvem lagde Zlatzmans omelett? Må lage ny omelett snart, så skal jeg vise deg skikkelig omelett. Den øverste så best ut sikkert pga bedre kamera. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Zlatzman's omelett Strategery's omelett Lol av begge Dessuten eier jeg fredrikrb Endret 3. august 2005 av haddis Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Dessuten eier jeg fredrikrb Hold kjeften din. You just made fredrikrb cry! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 You just made fredrikrb cry! Så så...kom å få trøst Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 You just made fredrikrb cry! Så så...kom å få trøst Skal gi deg trøst, jeg... Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Vi vil se blod! Vi vil se blod! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg