Shikaru Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Middag nå? spiste nettopp frokost jeg Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 I følge mama spiser tyskerjevler klokken tolv... Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 I følge mama spiser tyskerjevler klokken tolv... Hahaha! De har sikkert middag tolv og aftens 5 og kveldsmat på kvelden. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 I følge mama spiser tyskerjevler klokken tolv... Det er faktisk noen her i Noreg som spiser middag kl. 12. Besteforeldre generasjonen gjør gjerne det. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Joachim, du er så positivt innstilt til folkene. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hadde det vært pappa og meg, hadde de vært kastet ut for lenge siden... Ikke skjønner jeg hva slags "familie" mama har... Farmor og farfar spiser tidlig, og da snakker vi om klokken 1530... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 ZLatzman: prøver du å finne ut mobil nr mitt du da? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Marvil: Hvor lang tid tar det å få det "ordentlige" vognkortet? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 ZLatzman: prøver du å finne ut mobil nr mitt du da? Ja. Er vanskelig skal jeg si deg. Skjønner ikke hvorfor jeg prøver, men det virket som en god utfordring på en ellers kjedelig dag. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Eline, hva er det du driver med? Ehm... Ehm... Ehm... Jeg bare snuste.. Ta det med ro. Det var ingen Statoil inne i bildet. *pjuh* Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jeg vurderer å kjøpe en venn til å gå på kino med tyskeren... Jeg hadde egentlig budt 250 + bilett og popcorn, men han vil ha 750... Noe å gå for? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jeg vurderer å kjøpe en venn til å gå på kino med tyskeren... Jeg hadde egentlig budt 250 + bilett og popcorn, men han vil ha 750... Noe å gå for? Nei. Det er litt for mye. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Synes jeg og... Men å bli sett sammen med en langhåret, lindex-kledd tysker, som stinker, og som så vidt snakker engelsk?.... Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jeg vurderer å kjøpe en venn til å gå på kino med tyskeren... Jeg hadde egentlig budt 250 + bilett og popcorn, men han vil ha 750... Noe å gå for? Ja, tenk hva du utsetter han for! Lenke til kommentar
embark Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Det er faktisk noen her i Noreg som spiser middag kl. 12. Besteforeldre generasjonen gjør gjerne det. Men det er jo fordi de står opp kl0400 om morgenen. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Synes jeg og... Men å bli sett sammen med en langhåret, lindex-kledd tysker, som stinker, og som så vidt snakker engelsk?.... Ta på deg burkha. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Synes jeg og... Men å bli sett sammen med en langhåret, lindex-kledd tysker, som stinker, og som så vidt snakker engelsk?.... Ta på deg burkha. Hva hjelper det? :!: Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jaja, jeg skal gå med ham jeg... Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Synes jeg og... Men å bli sett sammen med en langhåret, lindex-kledd tysker, som stinker, og som så vidt snakker engelsk?.... Ta på deg burkha. Hva hjelper det? :!: man ser ikke at det er han vell... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jeg vurderer å kjøpe en venn til å gå på kino med tyskeren... Jeg hadde egentlig budt 250 + bilett og popcorn, men han vil ha 750... Noe å gå for? Jeg gjør det for 600,- og jeg snakker tysk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg