Shikaru Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Da var trampolina kjøpt og satt opp Blei den beste de hadde til 4000. men da var jeg blakk Nå skal jeg spise frokosten min som er rett ved sidenav meg ^^ rundstykker med ost og no greier, og et godt glass med melk. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Da var trampolina kjøpt og satt opp Blei den beste de hadde til 4000. men da var jeg blakk Nå skal jeg spise frokosten min som er rett ved sidenav meg ^^ rundstykker med ost og no greier, og et godt glass med melk. Grattis. *spise knekkebrød uten noe på* Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hvorfor blir det alltid dårlig vær når jeg skal på stranda og de melder sol?? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hvorfor blir det alltid dårlig vær når jeg skal på stranda og de melder sol?? Nå gikk sola bort her, da dukker den sikkert opp igjen hos deg Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Pannekaker, det har Fredrik lyst på nå. Ah...det var godt. Blir passe mett av 4 pannekaker på ca 5 minutter. Tenkte å spare en til deg, men nei. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hvorfor blir det alltid dårlig vær når jeg skal på stranda og de melder sol?? Nå gikk sola bort her, da dukker den sikkert opp igjen hos deg Særlig... I går meldte de nesten ikke skyer og 23 grader... Det ble bare skyer og 16 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Sisst jeg lagde pannekaker ( som skulle bli 12 ellerno ) blei det 2 Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Sisst jeg lagde pannekaker ( som skulle bli 12 ellerno ) blei det 2 Rutinert Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 da var maten spist. så om det skulle være noe så får dere på en eller annen måte få tak i nr mitt og ringe Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 da var maten spist. så om det skulle være noe så får dere på en eller annen måte få tak i nr mitt og ringe Ikke hopp utenfor og brekk nakken da. Blir kjedelig uten tegningene dine. Lenke til kommentar
embark Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Ugh! Sovna rundt 8-tiden, jeg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Ugh! Sovna rundt 8-tiden, jeg. Du holdt deg så lenge oppe ja? Lenke til kommentar
embark Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Ugh! Sovna rundt 8-tiden, jeg. Du holdt deg så lenge oppe ja? Såvidt. Faen, må få skikkelig døgnrytme igjen. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Armani for the win! vært å snusa på meg i søvne nå igjen? Hvordan visste du det? Har jeg lagt igjen noen spor etter meg..? Eline, hva er det du driver med? Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 fredrikrb har bursdag om 2 dager! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Nå er jeg sliten tar en liten hoppepause. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 fredrikrb har bursdag om 2 dager! Jippi... Gleder meg til å bli 10 år gammel. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 fredrikrb har bursdag om 2 dager! Jippi... Gleder meg til å bli 10 år gammel. Jeg var også veldig glad på 10års dagen min. Gled deg Lenke til kommentar
Eline Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Eline, hva er det du driver med? Ehm... Ehm... Ehm... Jeg bare snuste.. Ta det med ro. Det var ingen Statoil inne i bildet. Hylo, var det du som plystret litt? Jeg hørte en lyd, men kunne søren ikke skjønne hva det var. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Tyskerjævlene ringte og ville ha middag NÅ. Fy faen, hva tror de? Når de er her i Norge, får de jammen finne seg i middag klokken syv-åtte. ÅÅÅH! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg