Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg personlig foretrekker Gilette sin stick-deodorant. :)

:thumbup: digger de selv :) og ja, jeg har det på meg nå ^^

*lukte under arma* mmmmmmmmmmmmmm :D mannlukt for fan :D

Jentene elsker den også! :wee:

Tar på meg ekstra mye når jeg skal på date (i tillegg til parfyme). :p

Lenke til kommentar
Marvil: Registrering er ikke noe slitsomt. Men skranka litt lenger bort tar kaka; nemlig OMBYGGING. Aldri i mitt lange syndefulle liv har jeg vært borti mer firkanta og vanskelige regler, mennesker og forhold. herrejesus! Men for all del, det må vel bare være sånn for å beholde kontrollen vel. Men har på følelsen at Norge hater biler etter en time med svett diskusjon med en av teknikerne deres. Herregud!

Share The Pain: Hehe nei, er nok øyelokk fra Volvo ja ;)

Hehe, vi har ikke så mange åpne skranker her, så jeg sitter på alt som ikke har med førerkort å gjøre (dvs registrering, ombygging, godkjenning, osv).. :)

Mulig reglene er firkanta, men det er ofte av en grunn. Dessuten følger de som jobber her bare regler. Tror ikke de gidder å risikere jobben bare fordi noen skal få godkjent en bil. Har du problemer med reglene, ta det opp med rette instans, noe som ofte ikke er de du snakker med.

På den annen side, så vil jeg faktisk heller at det er strenge regler på ombygging, enn at det overfylles av biler som er overtrimma som ikke har egenskaper til å takle slikt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...