Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er blitt utkommandert på kino med han jævla tyskergutten som stinker Axe...

Klodens Kamp... Jippy... Den filmen har jeg lyst til å se...

Kos deg! :)

Jeg har krevd to store bøtter popcorn, så det får jeg fakturere mamma...

Han bruker ikke bare Axe Deo... Men også Axe Dusjgele.... Hele badet MITT, han bruker MITT bad, er jo forgiftet.

:!:

Daaakaaar!

*kosepå*

Sånne filmer appelerer liksom ikke i det hele tatt til meg... Og søsteren min har sett den, og var ikke særlig positiv...

*Håpe det er utsolgt!*

Går mot at jeg kjøper en D500, og skipper pappas VIP-nett til fordel for av alle ting... Netcom ActiveTalk!

Lenke til kommentar
Han bruker ikke bare Axe Deo... Men også Axe Dusjgele.... Hele badet MITT, han bruker MITT bad, er jo forgiftet.

Akkurat der forstår jeg deg, og er ganske enig med deg.

Axe suger, rett og slett.

Armani for the win!

Ketchez og flodhest, dere har helt rett! :love:

Lukt er VIKTIG!

Lenke til kommentar
Axe lukter godt, så lenge man bruker det med måte.

NEI!

Axe er nød-lukt. Som f.eks. man har gått tom for parfyme. De t må brukes med STOR forsiktighet.

Summert opp: Axe stinker.

Snakker om vanlig deo (husk at det finnes forskjellige axe deodaranter), og man skal jo ikke da på så særlig mye heller.

Jeg personlig foretrekker Gilette sin stick-deodorant. :)

Lenke til kommentar
Pappa vil ikke sponse Joachims "uhell", siden heller ikke noen av forsikringene våre vil. Ergo må jeg betale selv, og jeg har liten lyst til å bruke 4000. Pappa kommer nok uansett til å sponse abonnementet...

Kjøp K750i :)

Jeg har ikke bruk for en sånn veldig "kameratelefon" som det. Hadde K700i, var egentlig veldig fornøyd, men må jeg først betale mobil selv så skal det monne litt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...