Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og dumpventilen er 6000 penger dyr, så den vekker hele nabolaget når jeg girer. *knis*

Er vel strengt tatt når du slipper gassen? :p

..og man slipper gassen når man girer.

Fredrik, du har rett..alltid :love:

Ja, men om han står stille og gir gass, og slipper, så vil han også vekke nabolaget. :p

Lenke til kommentar
Support! Moderator, ban!!

unnskyld meg, nå er jeg ikke helt med.

grunnen til at jeg spurte var:

Jeg skal møte en dame kl 15 på Oslo S. Når jeg så feil klokkeslett på forumet tenkte jeg at kanskje man må snu klokka nå elns, fordi jeg pleier ikke å følge med på slike ting (noe jeg burde kanskje gjøre). Derfor spurte jeg. Jeg må være sikker på at jeg kommer frem til riktig tid.

Lenke til kommentar
Og dumpventilen er 6000 penger dyr, så den vekker hele nabolaget når jeg girer. *knis*

Er vel strengt tatt når du slipper gassen? :p

..og man slipper gassen når man girer.

Fredrik, du har rett..alltid :love:

Ja, men om han står stille og gir gass, og slipper, så vil han også vekke nabolaget. :p

Hehe, ja :)

Vil ikke anbefale det, men men! ;)

*kosepåekspertenFredrik*

Lenke til kommentar
Ikke vondt ment Ø.B., men kanskje du bør vurdere å få deg en ny avtar? :p

Hvorfor det?

Snakk for deg sjøl

Mener bare å ha sett litt bedre bilder av den, som du bør vurdere å ha der istedet for den du har nå. :)

Har spurt i "bytt avtar" tråden et par ganger, men det ser ut til at ingen vil hjelpe meg. :no:

Endret av Rune_F
Lenke til kommentar
Support! Moderator, ban!!

unnskyld meg, nå er jeg ikke helt med.

grunnen til at jeg spurte var:

Jeg skal møte en dame kl 15 på Oslo S. Når jeg så feil klokkeslett på forumet tenkte jeg at kanskje man må snu klokka nå elns, fordi jeg pleier ikke å følge med på slike ting (noe jeg burde kanskje gjøre). Derfor spurte jeg. Jeg må være sikker på at jeg kommer frem til riktig tid.

Var bare en unødvendig spøk. Beklager, skal aldri gjenta seg. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...