Fredrik Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Og dumpventilen er 6000 penger dyr, så den vekker hele nabolaget når jeg girer. *knis* Er vel strengt tatt når du slipper gassen? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Support! Moderator, ban!! Det kan ikke sammenlignes med "Ipod'en min funker ikke!!!!! Gå inn HIT (<-- link) for å hjelpe meg!" Uansett så finnes det en "report" knapp. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Heldigvis var det en tull. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Og dumpventilen er 6000 penger dyr, så den vekker hele nabolaget når jeg girer. *knis* Er vel strengt tatt når du slipper gassen? ..og man slipper gassen når man girer. Fredrik, du har rett..alltid Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Og dumpventilen er 6000 penger dyr, så den vekker hele nabolaget når jeg girer. *knis* Er vel strengt tatt når du slipper gassen? ..og man slipper gassen når man girer. Fredrik, du har rett..alltid Ja, men om han står stille og gir gass, og slipper, så vil han også vekke nabolaget. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Ikke vondt ment Ø.B., men kanskje du bør vurdere å få deg en ny avtar? Hvorfor det? Snakk for deg sjøl Flodhest : takk Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Support! Moderator, ban!! unnskyld meg, nå er jeg ikke helt med. grunnen til at jeg spurte var: Jeg skal møte en dame kl 15 på Oslo S. Når jeg så feil klokkeslett på forumet tenkte jeg at kanskje man må snu klokka nå elns, fordi jeg pleier ikke å følge med på slike ting (noe jeg burde kanskje gjøre). Derfor spurte jeg. Jeg må være sikker på at jeg kommer frem til riktig tid. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 'Jeg trenger svar fort: Skal jeg stikke på bowling om et kvarter, eller ikke??? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hva var det den engelske tittelen på Dum dummere er=? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Og dumpventilen er 6000 penger dyr, så den vekker hele nabolaget når jeg girer. *knis* Er vel strengt tatt når du slipper gassen? ..og man slipper gassen når man girer. Fredrik, du har rett..alltid Ja, men om han står stille og gir gass, og slipper, så vil han også vekke nabolaget. Hehe, ja Vil ikke anbefale det, men men! *kosepåekspertenFredrik* Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Ikke vondt ment Ø.B., men kanskje du bør vurdere å få deg en ny avtar? Hvorfor det? Snakk for deg sjøl Mener bare å ha sett litt bedre bilder av den, som du bør vurdere å ha der istedet for den du har nå. Har spurt i "bytt avtar" tråden et par ganger, men det ser ut til at ingen vil hjelpe meg. Endret 3. august 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Support! Moderator, ban!! unnskyld meg, nå er jeg ikke helt med. grunnen til at jeg spurte var: Jeg skal møte en dame kl 15 på Oslo S. Når jeg så feil klokkeslett på forumet tenkte jeg at kanskje man må snu klokka nå elns, fordi jeg pleier ikke å følge med på slike ting (noe jeg burde kanskje gjøre). Derfor spurte jeg. Jeg må være sikker på at jeg kommer frem til riktig tid. Var bare en unødvendig spøk. Beklager, skal aldri gjenta seg. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hva var det den engelske tittelen på Dum dummere er=? Dumb and dumber, elns. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hva var det den engelske tittelen på Dum dummere er=? Dumb and dumber..... Men men, nå har jeg fått 6 mp3'er til og bli 6mb! Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 begynner å bli nervøs nå, med tanke på at jeg har 40% warn, hvorav 20 av det er uskyldige greier. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Damn, M&M's er godt. Skulle ønske de solgte de her i norge. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Vi har snart nådd 1337 mode! ;D Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Jeje...bare 668 sider her da EDIT: 669 nå Endret 3. august 2005 av haddis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg