flodhest Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Til og med jeg skulle klart å fikse en litt mer sjarmerende melding. Let us hear! Neh, tør ikke å komme med et direkte eksempel, da jeg brått ville blitt hengt ut som hw.no's mest håpløst romantiske fløtepus. Men om jeg skal prøve å sjarmere ei jente, eller si noe positivt om henne prøver jeg ihvertfall å la det komme fra hjertet og unngå oppbrukte fraser og ord. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 God morgen! Ha en fortreffelig dag *Poff* Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 YEEEEEEEEEEEEY Idag fant verdens mest slitsomme statlige instutisjon (Biltilsynet) ut at jeg endelig har gjort meg fortjent til å få ut skilter på bilen min. De svina. Etter utallige timer skruing for å få turbo-motoren min godkjent - selvom det eneste jeg har gjort forskjellig er å øke hesteantallet med hundre (wooow krise) - så gikk det i boks. Så nå skal jeg ta med meg niste for 3-4 uker og bo i bilen til den enten takker naturlig for seg, eller jeg ender i ei buske med smil fra øre til øre. Gratulerer med dagen til meg! Edit: Go'bila ... Når begynte vi å disse arbeidsplassen min..? Jeg jobber på registrering, og jeg liker meg. Dessuten kunne jeg godt like å høre hvorfor du mener Biltilsynet er slitsomt.. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 KoZePåh iNgRiDmiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin. (L)(L)(L)(L)(L) Er det bare meg, eller er det der ganske teit? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) @ Mr. Leftfield: Ja for 3år siden var jeg utrolig uenig med deg, NÅ er jeg rett og slett bare enig. 240/242/142/140 er aldri mer tema for meg. 740 er rett og slett mye bedre bil. Neste gang blir det enten 940tdi eller 850 T5R ... spørs hvor rik jeg er. 850 Turbo Irriterer meg grenseløst at den bilen ble stjålet før jeg var gammel nok til å kjøre bil. 850 Turbo er vel den som het 850 T5 i Norge om jeg ikke tar helt feil. @Neptun_: Det er ikke bare deg. Endret 3. august 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 @ Mr. Leftfield: Ja for 3år siden var jeg utrolig uenig med deg, NÅ er jeg rett og slett bare enig. 240/242/142/140 er aldri mer tema for meg. 740 er rett og slett mye bedre bil. Neste gang blir det enten 940tdi eller 850 T5R ... spørs hvor rik jeg er. Battery, kaffe og røyk er en herlig kombinasjon btw! *host* det er noe med de 240 som er altfor enkelt, altfor minimalt. i 740 begynner det å bli litt mer stil, litt mer linjer, litt mer detaljer, litt mer "feel". Jeg har aldrig kjørt bil før, men jeg _føler_ at den er deilig å kjøre i. Alt jeg har er egentlig erfaring gjennom GT3/4 og nfsu/2. GT produsentene påstår at spillet skal gi så nærmest kjørefeeling som mulig, og det er det jeg går ut ifra Faen jeg er keen på bil men jeg er redd for at jeg kommer bare til å bruke opp alt av lønna på banekjøring Det er så utrolig digg å legge seg riktig i kurven, bremse og gire riktig og bare flyyyyte ut fra kurven med alt du har av kreftene i bilen uansett hvor mye det er, ta 3-4 seriesvinger med perfekt bane sånn at du ligger riktig og bare kjører slalom med bilen. ahhhhhhh *drømme*. Begynner å bli litt små autofil-gærn :/ *mumle noe om hvor american muscle biler er sexy* Kaffe + røyk = herlig! Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Go'bila ... Gratulerer! Jeg håper så inderlig ikke at det er svart tjæreteip du har på lyktene. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Faen jeg er keen på bil men jeg er redd for at jeg kommer bare til å bruke opp alt av lønna på banekjøring Det er så utrolig digg å legge seg riktig i kurven, bremse og gire riktig og bare flyyyyte ut fra kurven med alt du har av kreftene i bilen uansett hvor mye det er, ta 3-4 seriesvinger med perfekt bane sånn at du ligger riktig og bare kjører slalom med bilen. ahhhhhhh *drømme*. Begynner å bli litt små autofil-gærn :/ *mumle noe om hvor american muscle biler er sexy* Jeg vil også kjøre bane! Har heldigvis lappen, men ikke egen bil. Det skal sies at pappas BMW er god å kjøre med, ligger bra i svingene. *skryte litt av BMW* Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Riise-grisen ja.. Gutten sin :----D Hihi, var ganske fin "nokia" mal han brukte ja. Gratz0rz med dagen skymarshal.. Lurer på om jeg skal starte oppkjøringsting snart.. Ble jo 18 i februar.. Jeg har snus med whiskey smak, namme NAMM! Hmm, hvordan kan jenter takke nei til dette? Endret 3. august 2005 av bos5e Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 det der er bare ekkelt Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Ute etter smårips også han. Sms'et idol sandra også. :!: Nei idag må det ryddes. Ser ikke ut her inne. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Marvil: Registrering er ikke noe slitsomt. Men skranka litt lenger bort tar kaka; nemlig OMBYGGING. Aldri i mitt lange syndefulle liv har jeg vært borti mer firkanta og vanskelige regler, mennesker og forhold. herrejesus! Men for all del, det må vel bare være sånn for å beholde kontrollen vel. Men har på følelsen at Norge hater biler etter en time med svett diskusjon med en av teknikerne deres. Herregud! Share The Pain: Hehe nei, er nok øyelokk fra Volvo ja Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Bra! Det er en sierra her som er malt med svart bengalakk, eller hva det nå heter. Den har teip på lyktene, og hvite striper på panseret, du kan se de ujevne linjene etter unøyaktig maskering. Fyyy faen så stygg den bilen er. Sjåføren er rundt 40 år gammel, og henger sammen med de yngre ''rånerene''. Det er skummelt. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Ikke vondt ment Ø.B., men kanskje du bør vurdere å få deg en ny avtar? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 kan noen fortelle meg hva som skjer med forum klokka? hos meg viser den 12:31 :/ Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 kan noen fortelle meg hva som skjer med forum klokka? hos meg viser den 12:31 :/ Prøv å aktiver sommertid i kontrollpanelet. Viser rett tid her. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Support! Moderator, ban!! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Grundig; Lenge siden jeg har sett deg...hvor du har vært? EDIT: Riise: :!: Jeg har vært to uker i Spania. Kom hjem i går kveld. Savnet deg! @SkyMarshall: 850 TURBO må du satse på, den er like god/bedre og kjøre enn 740! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg