Dr3as Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Slekt er no dritt.. rundt juletider våkna jeg av at det var noen som dreiv å snakka utenfor rommet mitt så jeg skreik hoooold kjeeeeft, prøver å sove her inne.. først når jeg sto opp noen timer senere skjønte jeg at det var kusina mi og tanta mi som hadde stått å prata Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Ohyeah...siste fri dagen min i dag Lurer på hva man skal finne på da. Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Da følte du deg slem, håper jeg? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Lurer på hva man skal finne på da. Fortelle oss det der tullet ditt, eller innrømme at det bare er bullshit? http://www.opprop.no/opprop.php?id=tjoh55 Endret 3. august 2005 av ketchez Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Da følte du deg slem, håper jeg? darkside for the win, sier jeg bare Når man har vært snill hele livet, er det så gruuuuuuuuusomt orgasmiskt DIGG å slenge ut noe slemt Edit: dagen min skal være full av humor idag. Lærerinnen til Erik: - Vet du hva som skjer med dem som lyver? - Ja, de kan kjøre med bussen for halv pris! ....*knis* Endret 3. august 2005 av MrLeftfield Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Mårnings folkens. osv.. hørtes helt grusomt ut ja. Det ER grusomt her...! Kanskje det blir bedre om man slutter å bruke «å» alle plasser det skal være «o».. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 John Arne Riise driter på draget, alltid morsomt å lese sånt...en får liksom en bedre start på dagen Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 John Arne Riise driter på draget, alltid morsomt å lese sånt...en får liksom en bedre start på dagen Haha, konge! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Grundig; Lenge siden jeg har sett deg...hvor du har vært? EDIT: Riise: :!: Endret 3. august 2005 av ketchez Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 John Arne Riise driter på draget, alltid morsomt å lese sånt...en får liksom en bedre start på dagen dessuten så er jo han karen så stygg som det går ann å bli og Ikke rart han ikke får seg noe Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) YEEEEEEEEEEEEY Idag fant verdens mest slitsomme statlige instutisjon (Biltilsynet) ut at jeg endelig har gjort meg fortjent til å få ut skilter på bilen min. De svina. Etter utallige timer skruing for å få turbo-motoren min godkjent - selvom det eneste jeg har gjort forskjellig er å øke hesteantallet med hundre (wooow krise) - så gikk det i boks. Så nå skal jeg ta med meg niste for 3-4 uker og bo i bilen til den enten takker naturlig for seg, eller jeg ender i ei buske med smil fra øre til øre. Gratulerer med dagen til meg! Edit: Go'bila ... Endret 3. august 2005 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Dessuten er Jorunn blitt nice Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 YEEEEEEEEEEEEY Idag fant verdens mest slitsomme statlige instutisjon (Biltilsynet) ut at jeg endelig har gjort meg fortjent til å få ut skilter på bilen min. De svina. Etter utallige timer skruing for å få turbo-motoren min godkjent - selvom det eneste jeg har gjort forskjellig er å øke hesteantallet med hundre (wooow krise) - så gikk det i boks. Så nå skal jeg ta med meg niste for 3-4 uker og bo i bilen til den enten takker naturlig for seg, eller jeg ender i ei buske med smil fra øre til øre. Gratulerer med dagen til meg! Edit: Go'bila ... Arh, den bilen er übernice! En jeg kjenner har putta i den råeste blokka fra volvo, sportsblocka. Skal øke turbotrykket fra 0.7 til 1. Bilen går som ett fly! Men men, vi får ta det en annen plass Btw; Grattis! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 :!: @ Riise. Til og med jeg skulle klart å fikse en litt mer sjarmerende melding. Og så til SÅ mange kjente kvinner da. Djiiz, hva tenker han med? Grattis, SkyMarshall. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Edit: Go'bila ... Det er noe med de gamle volvoene som får meg til å bli kvalm og føle meg ukomfortabel. Kanskje det mest populære ryktet at "Volvo er harry" eller "lame". Den her derimot er mer spesiel føler jeg. Den har fine linjer, "subaru-like" felger, fin farge, og den generelt sett føles nice. Fronten gir meg følelse av gode gamle biler på sene 80`talla (digger 80`s biler ass, kan`ke noe for det). Den minimale stylinga som er gjort, er akkuratt nok til at bilen ser bra ut og skaper varm følelse. Ordet "turbo" bidrar til å gjøre den varme følelsen varmere. Seriøst nice bil, SkyMarshall. Gratulerer med dagen! Edit: altså hu her kommer til å bli driiitfin om noen år Endret 3. august 2005 av MrLeftfield Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 hva tenker han med? Nei, det er ikke så lett å vite Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 hva tenker han med? Nei, det er ikke så lett å vite Muligens det lille hodet. ^^ Lenke til kommentar
Eline Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Til og med jeg skulle klart å fikse en litt mer sjarmerende melding. Let us hear! Gratulerer, SkyMarshall! Bil er kos Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 @ Ketchez: Ja ikke sant. Det er bare deilig. Kjører trykket på 0.6 jeg da. Bensinforbruket blir så sykt over 1. Men 1.2 KAN jeg kjøre på. Men det går seriøst radig nok nå. Og dumpventilen er 6000 penger dyr, så den vekker hele nabolaget når jeg girer. *knis* @ Mr. Leftfield: Ja for 3år siden var jeg utrolig uenig med deg, NÅ er jeg rett og slett bare enig. 240/242/142/140 er aldri mer tema for meg. 740 er rett og slett mye bedre bil. Neste gang blir det enten 940tdi eller 850 T5R ... spørs hvor rik jeg er. Battery, kaffe og røyk er en herlig kombinasjon btw! *host* Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Grundig; Lenge siden jeg har sett deg...hvor du har vært? EDIT: Riise: :!: Jeg har vært to uker i Spania. Kom hjem i går kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg