Luchy Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 har bare såvet i 2 timer idag Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 altså wtf. måtte vi stille klokka tilbake inatt elns? forum klokka går 1 time for sent. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hey losers, this sleeping bag is HOT. Dammit Eline, quit snoring. Have phun at work! Grr, my kitten. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hey losers, this sleeping bag is HOT. Dammit Eline, quit snoring. Have phun at work! Grr, my kitten. ha mindre mening, er du snill skjønte ikke helt hva du mente Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hey losers, this sleeping bag is HOT. Dammit Eline, quit snoring. Have phun at work! Grr, my kitten. ha mindre mening, er du snill skjønte ikke helt hva du mente Jeg antydet til seksuelle relasjoner mellom meg og en annen forumbruker mens jeg samtidig mobber dere som må på jobb. Easy peasy lemonsqueezy Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 *Høre på Ghost Reveries* -Jar Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hey losers, this sleeping bag is HOT. Dammit Eline, quit snoring. Have phun at work! Grr, my kitten. ha mindre mening, er du snill skjønte ikke helt hva du mente Jeg antydet til seksuelle relasjoner mellom meg og en annen forumbruker mens jeg samtidig mobber dere som må på jobb. Easy peasy lemonsqueezy din gris Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jeg er trøtt, men 2/2 senger er opptatt. Lurer på om Phone er interessert i litt selskap... Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Steffy, hørt Jedi Mind Tricks? på den ene skiva deres så bruker de masse sampling fra Pi, rimelig kolt. anbefales. tror det var Violent By Design plata deres.. hm.. ganske sikker. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Er ikke direkte mye å gjøre på i denne tilstanden, så jeg sjekker dem ut nå. Will report back. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 ketchez! Funni please! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Kroppen min er konstruert for søvn. Jeg har ikke vært oppe mer enn 14 timer nå, men er allerede stuptrøtt. Og jeg trenger minimum 10 timer søvn hver natt. Gjerne så mye som 12-14 timer. Men det er vell uansett mye bedre enn insomnia. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 ok, ketchez. jeg starter. hva kaller tigeren antilopen ? fastfood _hehe_ Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Kroppen min er konstruert for søvn. Jeg har ikke vært oppe mer enn 14 timer nå, men er allerede stuptrøtt. Og jeg trenger minimum 10 timer søvn hver natt. Gjerne så mye som 12-14 timer. Men det er vell uansett mye bedre enn insomnia. Samme som meg, det. Sove Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Mårnings folkens. For en pulende morgen. Huset er fullt av slektninger, og stua er rett ovenfor mitt rom. Klokka 8 er det tramping og hopping i stua. Detter forgår til klokka er omtrent 10, og de skal spise frokost. Dritten da er at jeg da har vært sånn halvvåken så lenge at jeg ikke får såve. PULENDE! Så, jeg skrur på anlegget og slår an tonen med en "sub-test", dette ble dårlig mottat. Morgenstund er tull i grunn. Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Mårnings folkens. osv.. hørtes helt grusomt ut ja. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Mårnings folkens. osv.. hørtes helt grusomt ut ja. Det ER grusomt her...! Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Slekt er kos ... ... når man har bursdag og får cash. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg