Akira Kurosawa Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Er du morsom? Zelda er gøy!! Beste eventyrspillet jeg noen gang har spilt Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Nå gjorde jeg visst en ny musebevegelse for første gang. Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Nå gjorde jeg visst en ny musebevegelse for første gang. informativt ja. vet ikke hva verden ville vært uten denne posten. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 @B|Real: Hvem er denne Karin Fossum og hva skal du med mail-adressen hennes? En relativt kjent norsk forfatter.. Vel, jeg tviler på at hun uansett vil ha email-adressen hennes liggende flytene rundt på internet. Godt poeng. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Jeg bare sier det rett ut jeg... Er det flere enn meg som syns at B|Real syter og klager no forferdelig mye? Nei, han er jo moderator, og skal passe på sånt --- Ferdig med O-løp nå, gikk bra i dag, bare 1 bom (men den var stor) TheMaster: Fersk Opera, eller? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 "vet at det er imot reglene, men gjør det fordet" | em, nei Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Er det ikke lov med support lengre? Hvor står det? Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 "vet at det er imot reglene, men gjør det fordet" | em, nei Ble han utestengt? :!: Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Er det ikke lov med support lengre? Hvor står det? Du har et poeng. I SO4 har det ikke blitt nevnet at support er ulovlig! Se sig. (Ha litt medfølelse) ------------------------------- Er ikke borte nei. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Er det ikke lov med support lengre? Hvor står det? Oppdatert du? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Er det ikke lov med support lengre? Hvor står det? Oppdatert du? Det står faktisk ingen steder på So4! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Er det ikke lov med support lengre? Hvor står det? Du har et poeng. I SO4 har det ikke blitt nevnet at support er ulovlig! Nei, man tar det som en selvfølge siden det ikke var det i SO3. Det gjør i hvert fall jeg. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Er det ikke lov med support lengre? Hvor står det? Du har et poeng. I SO4 har det ikke blitt nevnet at support er ulovlig! Se sig. (Ha litt medfølelse) ------------------------------- Er ikke borte nei. Se mitt inlegg. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Er det ikke lov med support lengre? Hvor står det? Du har et poeng. I SO4 har det ikke blitt nevnet at support er ulovlig! Nei, man tar det som en selvfølge siden det ikke var det i SO3. Det gjør i hvert fall jeg. Dumt at det ikke står uansett. Siden det kommer nye til So4 etterhvert. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Er det ikke lov med support lengre? Hvor står det? Du har et poeng. I SO4 har det ikke blitt nevnet at support er ulovlig! Nei, man tar det som en selvfølge siden det ikke var det i SO3. Det gjør i hvert fall jeg. Vel.... Det er jo bare navnet og innholdet som er litt likt! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 "vet at det er imot reglene, men gjør det fordet" | em, nei Ble han utestengt? :!: Hvem? :S TheMaster: Fersk Opera, eller? Jeg bare sier det rett ut jeg... Er det flere enn meg som syns at B|Real syter og klager no forferdelig mye? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 Pøh, alle her vet at du også vasser i "varer" da b-real.Eller må jeg minne deg på din Sopranos tid Joda, men det går en grense der man snakker om hvordan man skal hente det ned og hvilket program man skal bruke til å si at "jeg har sett den nye sopranos-episoden". Jeg er som alle dere andre, jeg har mitt mel i posen... Jeg bare sier det rett ut jeg... Er det flere enn meg som syns at B|Real syter og klager no forferdelig mye? Ja jeg klager, fordi dere spammer. Lenke til kommentar
embark Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Hater Zelda jeg.. Da er vi to... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 Og da står det først i posten at Support er fyfy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg