embark Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 For å ikke dra dere ned pga. humøret mitt; Hva skal dere imorgen da? På morrakvisten skal jeg og en vennine bade i Sponavikjo. Så får vi se hva tiden bringer. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Jeg skal kanskje ta nattbussen i morra natt... det blir da 9 timer med buss Men blir kos å treffe mormor / onkler igjen Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Kjøpe trampoline Er vel på tide å sette fram min... Bedre sent enn aldri! @ Ferr: Hvor er det hen? Lenke til kommentar
embark Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Huff... slekta holder jeg meg unna så mye som mulig. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Huff... Nå har jeg jobba med den dumme kameratesten i mange timer. Begynner å bli litt lei nå. Men jeg gir meg aldri! *Tsjeriau!* Lenke til kommentar
embark Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 @ Ferr: Hvor er det hen? Er du lokalkjent på Stord? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Er mer sulten. og en wienerpølse i brød holdt ikke :\ Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Sitter og lurer på om jeg ikke burde ha slått opp med kjæresten allikevel. Var det Lotte, det? Mhm... For å ikke dra dere ned pga. humøret mitt; Hva skal dere imorgen da? Litt usikker. Skulle egentlig ha en koselig dag med Super Nintendo-spilling, men den jeg skal spille med må kanskje trøste en annen som mistet en venn i en trafikkulykke. Rart hvordan slikt direkte eller indirekte rammer mange. (jeg kjenner altså hverken vennen som skal trøstes eller den som døde) @clvn: Nattbussen? Til vestlandet? Den tok jeg til Stavanger på russetreff, var én lang busstur i alle fall. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 @ Ferr: Hvor er det hen? Er du lokalkjent på Stord? Nei, men har hørt om stord før! Bare lurte på om det var i nærheten av fredrikstad, og prøvde å holde liv i tråden. @ Kenneth: Gleder meg til å lese den! ^^ Lenke til kommentar
embark Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Bare lurte på om det var i nærheten av fredrikstad Er nok ikke det, serru. Noen andre som skal noe spennende i morgen? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Er mer sulten. og en wienerpølse i brød holdt ikke :\ Omelett Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Er mer sulten. og en wienerpølse i brød holdt ikke :\ Omelett Se forøvrig min vakre omelett for noen sider siden. edit: side 1318 Endret 2. august 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) @clvn: Nattbussen? Til vestlandet? Den tok jeg til Stavanger på russetreff, var én lang busstur i alle fall. Jepp, nattbussen til vestlandet. 9 timers tur *kosepå og leke med ipod'en. Hadde det ikke vært for deg hadde jeg krepert av snorking på bussen* @ZLatzman: Ja, nydelig bilde! Endret 2. august 2005 av clvn Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Legg deg nå, så spiser du mer imorgen. Skal kanskje ha mini-lan med en kamerat imorgen. Vi får se. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Det vil bråke for mye. soverommet til mamma og pappa er ikke så langt unna. også orker jeg ikke lage noe voldsomme greier. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Er mer sulten. og en wienerpølse i brød holdt ikke :\ Omelett Se forøvrig min vakre omelett for noen sider siden. edit: side 1318 Vakker og vakker! Ah... Mistet matlysten ved å se på bildet igjen. Bare tuller jeg! Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Er mer sulten. og en wienerpølse i brød holdt ikke :\ Omelett Se forøvrig min vakre omelett for noen sider siden. edit: side 1318 http://forum.gamer.no/index.php?act=Attach...post&id=4597306 (Har ikke samme side system som deg dette er side 173 eller noe). Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Er mer sulten. og en wienerpølse i brød holdt ikke :\ Omelett Se forøvrig min vakre omelett for noen sider siden. edit: side 1318 http://forum.gamer.no/index.php?act=Attach...post&id=4597306 (Har ikke samme side system som deg dette er side 173 eller noe). Der var den ja. Var litt for slapp til å finne link. Blir litt for slitsomt å bytte sidesystem synes jeg, da tar det jo lenger tid å loade hver side! (men man må loade sjeldnere). Om noen mister matlysten er vel problemet løst? Ingen matlyst, ingen mat. Lenke til kommentar
embark Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Noen som kommer inn på www.discogs.com? Jeg kommer ikke inn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg