Adversary Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Bare og legge meg til vist dere synest jeg er verdt noe Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 prater med 3 stk fra hw på msn nå Åh.. Så flink! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 *høre på Rollergirl* Er det meg, eller høres det ut som en "chicksong"? Lenke til kommentar
embark Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 *høre på Rollergirl* Er det meg, eller høres det ut som en "chicksong"? Mhm. *skifte til Richard Cheese* Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Hyttetur til helga! Hva trengs av drikkevarer? Trodde at du ikke skulle drikke så mye, pga. et eller annet jeg..? Næmmen hvor har du fått det fra da? Jeg bare sa jeg ikke likte øl i en lengre periode. Men siden sprit er oppfunnet så er det problemet løst. Har ikke sagt jeg ikke kan drikke nei Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Flere kan legge meg til trenger hw folk på lista anywho. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Hyttetur til helga! Hva trengs av drikkevarer? Trodde at du ikke skulle drikke så mye, pga. et eller annet jeg..? Næmmen hvor har du fått det fra da? Jeg bare sa jeg ikke likte øl i en lengre periode. Men siden sprit er oppfunnet så er det problemet løst. Har ikke sagt jeg ikke kan drikke nei Misforstod. Beklager! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Så..Hvordan går det med folket her i kveld da? Lenke til kommentar
embark Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Så..Hvordan går det med folket her i kveld da? Gudd, gudd. Drukket for mye kaffe i dag, så jeg er litt energisk. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Så..Hvordan går det med folket her i kveld da? Kjæresten er litt sur på meg, men ellers er det toppers. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Gleder meg til jeg skal kjøpe trampoline jeg siden jeg ikke fikk gjort det i går. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Jeg er natteravn når jeg har mulighet til det =D Jeg er natteravn nesten hele tiden. Legger meg "aldri" før 3-4 tiden Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Jeg er bare legger meg bare når jeg føler for det. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Sitter og lurer på om jeg ikke burde ha slått opp med kjæresten allikevel. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Du burde tenke deg om før du gjør ting Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Du burde tenke deg om før du gjør ting Har tenkt på det i 1-1,5 måned. Var vel det beste å gjøre, men er fortsatt veldig glad i henne! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Oki, høres ut som flesteparten har det bra.. jaja skal man logge seg på msn tro, eller se på film.. Elle melle. Lenke til kommentar
embark Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Sitter og lurer på om jeg ikke burde ha slått opp med kjæresten allikevel. Var det Lotte, det? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Sitter og lurer på om jeg ikke burde ha slått opp med kjæresten allikevel. Var det Lotte, det? Mhm... For å ikke dra dere ned pga. humøret mitt; Hva skal dere imorgen da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg