DJ_Dark Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Her får jeg svi siden jeg er hos dama!! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Du skulle være hjemme idag da Men kult at du klarte å dra med deg henne til sommerparaden, sånt liker man å høre! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) du kan sende til meg rakib.. my type of music i think.. du får sende på mail, får ikke lagt til på msn.. da må jeg legge til først *ikke skjønne* og seff var man på sommerparaden *slutte å edite* Endret 2. august 2005 av Dr3as Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) adder deg på msn om det går bra? edit: så ikke at msn ikke funket, får ikke sendt så store filer på mail. kan ta det en annen gang Endret 2. august 2005 av rakib Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Hun var sikkelig sånn.. "som om dette er bra musikk" humør før det starta, men etterpå innrømte hun at det EGENTLIG var veldig gøy, og at den musikken er kul Så nå hører hun på trance, og faktisk hardstyle og! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 send msn i pm da, så legger jeg deg til.. Lenke til kommentar
embark Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Noen som gidder å døgne med meg? Trenger litt selskap her når klokka begynner å nerme seg 4. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Hun var sikkelig sånn.. "som om dette er bra musikk" humør før det starta, men etterpå innrømte hun at det EGENTLIG var veldig gøy, og at den musikken er kul Så nå hører hun på trance, og faktisk hardstyle og! nice! selv jeg har beveget meg bort i fra hardstyle Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Noen som var like irritert på været i dag som meg? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Hun var sikkelig sånn.. "som om dette er bra musikk" humør før det starta, men etterpå innrømte hun at det EGENTLIG var veldig gøy, og at den musikken er kul Så nå hører hun på trance, og faktisk hardstyle og! nice! selv jeg har beveget meg bort i fra hardstyle digger det mer og mer jeg Lenke til kommentar
embark Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 digger det mer og mer jeg Digger hardstyle. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 natta ppl!! ha det fint Lenke til kommentar
embark Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Noen som vil være musikk tester i dj dark sitt fravær? blant de første til å prøvelytte musikken min, før jeg har lagd de ferdig? Er trance det er snakk om. PM meg Kan jeg også få lov? Eller er det bare én som får? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Noen som vil være musikk tester i dj dark sitt fravær? blant de første til å prøvelytte musikken min, før jeg har lagd de ferdig? Er trance det er snakk om. PM meg Kan jeg også få lov? Eller er det bare én som får? alle som vil får lov Lenke til kommentar
embark Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Adder deg på MSN jeg...? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 ja funker fett, kan bare ikke prate nå Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Noen som gidder å døgne med meg? Trenger litt selskap her når klokka begynner å nerme seg 4. Nei, jeg trenger skjønnhetssøvnen min. Noen som var like irritert på været i dag som meg? Nå er jeg litt usikker på hvor irritert du var, men jeg tror du var mer irritert enn meg. Her har det vært lettskyet oppholdsvær, og jeg fikk til og med tatt meg en dukkert i oslofjorden for noen timer siden. Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Det er gøy å sprenge appelsiner -Jar Lenke til kommentar
embark Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Det er gøy å sprenge appelsiner Med C4, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg