Anette_ Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Etter å ha sett klissete kjærlighetsfilm passa det bra at typen kom på besøk, da blir det noe på meg og Ha en fin kveld folkens, og sorry til de jeg ike sa hadet til på msn Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Nasty, jeg vil også at det skal bli noe på meg NÅ! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Etter å ha sett klissete kjærlighetsfilm passa det bra at typen kom på besøk, da blir det noe på meg og [Excorsist-modus]AnAnAs, jeg befaler deg: STIG UT AV ANETTES LEGEME![/Excorsist-modus] Lenke til kommentar
Eline Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Jeg trodde den ga seg selv en klem. Det trodde jeg og. Selvklemmende bamser er søte. Cheezcake: Will do Lenke til kommentar
applemania Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Etter å ha sett klissete kjærlighetsfilm passa det bra at typen kom på besøk, da blir det noe på meg og [Excorsist-modus]AnAnAs, jeg befaler deg: STIG UT AV ANETTES LEGEME![/Excorsist-modus] Jeg skjønner ikke hvor eller når jeg har snakket om sex engang, jeg. I hvert fall direkte. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Jeg skjønner ikke hvor eller når jeg har snakket om sex engang, jeg. I hvert fall direkte. Ost. Grrr Beklager, men serveren har for mye trafikk til å gjøre det du ber om. Prøv på nytt senere. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Cheezcake: Will do Ikke noe tull nå. Det var en seriøs henvendelse. Betaler for frakten, så NP. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 OMFG!!! Nå forsvinner Jamba! reklamen fra MTV, men noe nytt har kommet og jeg bare lo! To reklamer kom to ganger etter hverandre!! Bwahahaha! Eller nesten da.. Først den ene, så en annen, så den første igjen, så den andre igjen! Hahaha! Latterlig!! "Og for bare 15kr i uken får du...." Hvem gidder å betale 15 spenn i uka for noe dritt?? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 dj dark?? ser ikke deg på msn Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 dj dark?? ser ikke deg på msn fikk ikke lov å logge ut av karolines msn skjønner du... skal spørre om jeg kan nå! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Natta, godt folk! *kosepåHylo, Eline, fredrikrb og Rune_F * Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 dj dark?? ser ikke deg på msn fikk ikke lov å logge ut av karolines msn skjønner du... skal spørre om jeg kan nå! er du hos henne så går det bra, skulle bare sende over låta + en litt hardere mix jeg har gjort. Men jeg har omtrent alltid 2 msn oppe samtidig Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Natta, godt folk! *kosepåHylo, Eline, fredrikrb og Rune_F * *jokkepå* Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Natta, godt folk! *kosepåHylo, Eline, fredrikrb og Rune_F * Natta styggen! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 dj dark?? ser ikke deg på msn fikk ikke lov å logge ut av karolines msn skjønner du... skal spørre om jeg kan nå! er du hos henne så går det bra, skulle bare sende over låta + en litt hardere mix jeg har gjort. Men jeg har omtrent alltid 2 msn oppe samtidig hardere mix av låta?? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 en ny mix ja, ganske hard. Måtte prøve meg på det. syns det ble ganske bra for å være første forsøk. men bare sånn til info, originalen er ikke ferdig engang. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Sleep toight, folkens. Jeg legger meg. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Noen som vil være musikk tester i dj dark sitt fravær? blant de første til å prøvelytte musikken min, før jeg har lagd de ferdig? Er trance det er snakk om. PM meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg