Blåbær Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Hurra for de som tenker raskere enn andre. Men ser jo tydeligvis at det er flere som skulle sett han bli bannet + han utnytter situasjonen godt Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 men han skriver jo her på forumet da? Fordi han ikke er bannet? Oh, the joy. *kosepåketchez* *kosepåHylo* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Tydeligvis var jeg ikke dum. *spise maten sin* Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 huff! packard bel er skikkelig sert. Måtte ha driver til et integrert lydkort på en maskin her, men all info om hk: "Nec International". Så da var det inn i maskinen å se etter hva hovedkortet het... Men nei! der stod det ikke en dritt om noe slikt. Til slutt begynte jeg å lete etter lyd-brikka. Det took litt til fordi den ikke var noe større enn 5*5mm. Når den var observert var det å se hva som stod på den, skriften var ikke høyere enn 0,5mm. Men til slutt fant jeg ut av det Så da vart det lyd på tante og onkels data Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 men han skriver jo her på forumet da? Fordi han ikke er bannet? Oh, the joy. *kosepåketchez* *kosepåHylo* KEKEkE. Dette er meg om 3555555 år. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Så lenge det var noe som tok vekk fokuset fra haddis Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Hadde vært snodig om du ikke fikk merkelige bilder i hodet når jeg sier at "jeg kan ejakulere i munnen din". Du sa faktisk "Du kan få ejakulere i munnen min", for å være helt nøyaktig. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Meget mulig. Er så kåt at jeg ikke tenker klart. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Litt mye drit her på en gang. Er ikke så lett å holde oversikt gitt. EDIT: I min verden. Endret 2. august 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Så lenge det var noe som tok vekk fokuset fra haddis Det gnager i hodet...gjør det ikke vel? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Neida, forresten hvordan har helgen deres vært? Var i new york denne helgen og møtte paulo maldini har bilde av han stå siden av meg Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 -Teddy-: Først nå skjønnte jeg at den bjørnen i avataren din hadde på seg en tvangstrøye. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Jeg trodde den ga seg selv en klem. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Life is great! ...av og til! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Jeg trodde den ga seg selv en klem. Jeg trodde den dro en feit gangster-pose. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Life is great! ...av og til! ...men ikke i dag Lenke til kommentar
embark Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Life is great! ...av og til! I alle fall i de neste to ukene. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Ah, Cheezcake! Jeg spiste sånn god ostetkake som er i avataren din i dag Eneste forskjellen er at det er sånn rød gelè greie på toppen Kan du sende et stykke i posten? Pretty please with sugar toppings? Helt seriøst. Pakk den i lufttett bobleplast så den ikke tørker. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Life is great! ...av og til! ...men ikke i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg