sofarot Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Fikk PM av han og da var signaturen: Jeg ønsker et svar på den PM'en Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Jeg baserer det på intet annet enn mitt inntrykk av fyren. Jeg har sagt hva jeg synes om den hulkinga hans tidligere. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Varig ferie NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Varig ferie NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI. Du kan få komme i munnen min, hvis det er noen trøst Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Fikk PM av han og da var signaturen: Jeg ønsker et svar på den PM'en Er du bare lissom permbanna da eller? Skal svare og gi deg adressen nå Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Hvem har fått ferie? ketchez? haddis? Jeg? Ueland? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Jeg baserer det på intet annet enn mitt inntrykk av fyren. Jeg har sagt hva jeg synes om den hulkinga hans tidligere. Får å si det, dere får kritisere meg så mye dere vil...men reaksjonene deres, de er verdt det! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Fikk PM av han og da var signaturen: Jeg ønsker et svar på den PM'en Er du bare lissom permbanna da eller? Skal svare og gi deg adressen nå Jeg er lissom permbanna ja. Bare på liksom Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Varig ferie NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI. Du kan få komme i munnen min, hvis det er noen trøst Øøøøøøh, var det meningen at det der skulle gi meg merkelige bilder i hodet? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Hadde vært snodig om du ikke fikk merkelige bilder i hodet når jeg sier at "jeg kan ejakulere i munnen din". Lenke til kommentar
applemania Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Skal noen fortelle meg hvorfor han er bannet eller skal jeg bare være uvitende for evig og alltid? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Hadde vært snodig om du ikke fikk merkelige bilder i hodet når jeg sier at "jeg kan ejakulere i munnen din". Jeg tenker meg akkurat det du beskriver. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Ah, Cheezcake! Jeg spiste sånn god ostetkake som er i avataren din i dag Eneste forskjellen er at det er sånn rød gelè greie på toppen Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Skal noen fortelle meg hvorfor han er bannet eller skal jeg bare være uvitende for evig og alltid? Rart at han skriver, hvis han er bannet? Tror han kjører en practical joke, gitt. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 men han skriver jo her på forumet da? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 men han skriver jo her på forumet da? Fordi han ikke er bannet? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Skal noen fortelle meg hvorfor han er bannet eller skal jeg bare være uvitende for evig og alltid? Rart at han skriver, hvis han er bannet? Tror han kjører en practical joke, gitt. Nesj....! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Ahh, mange smarte mennesker her. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Skal noen fortelle meg hvorfor han er bannet eller skal jeg bare være uvitende for evig og alltid? Rart at han skriver, hvis han er bannet? Tror han kjører en practical joke, gitt. Oh, right. Jeg tenkte tanken, men så tenkte jeg at jeg sikkert bare var dum igjen og at jeg overså noe. Tydeligvis var jeg ikke dum. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 men han skriver jo her på forumet da? Fordi han ikke er bannet? Oh, the joy. *kosepåketchez* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg