PlatinumFlyer Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Herregud. De tyske "gjestene" våre/mammas er jo til å bli gale av. Når de hører jeg planlegger å kjøpe en mobil til ca fire tusen, blir de jo gale. "Hundre euro må man da komme langt med"... Yeah right.. Jeg har ikke noe i mot fattige, men fattige tyskere som har noe imot at JEG bruker penger, de har jeg mye i mot. Pappa og jeg drog på McD etter at vi hadde spist en kyllingsalat uten synlig kylling... Søsteren min drog "tilfeldigivis" rett ned til en vennine på Sørlandet... Og min lillebror er avlevert på sin nye "kostskole" i US. Jeg er ENEBARN!! Og jeg og pappa kjemper en bitter kamp mot alt av tysk påvirkning hjemme. Det er helt grusomt. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 :!: Haha. Altså du sliter joachim. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Hvor mye er 4 euro? 4 gange 8 = 32. Ca. 32 kroner. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 De er ikke vant til at folk har mye penger vet du, JoachimR. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 32 spenn? ( ca da ) nice. det er jo ikkeno. *kjøpe EQ2* kommer sånn at om man betaler 4 euro kan man spille spill fra de som produserer det liksom. that is, fra de som driver eq and such. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Jeg kjeder meg. Kan det ikke skje noe morsomt snart. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 *Stikke og bade* 4000,- for mobil er dyrt, men det kan gå an om det er uten abonnement synes jeg. Ikke for meg, men for de som har / tar seg råd til det. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 doh fikk akkurat vite at det er pilsing hos en kamerat og så har jeg ikke noe pils og det er for sent å kjøpe... Doh! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Jeg vurderer å trosse pappa, kjøpe en mobil med Active Talk fra Netcom... Men da faller jeg ut fra VIP-nettet som gjør ringing innen familien gratis... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Jeg har sånn at jeg får 200 spenn i måneden. men siden jeg alldri bruker telefonen så veit jeg ikke hvor mye penger jeg har på den nå Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Jeg har sånn at jeg får 200 spenn i måneden. men siden jeg alldri bruker telefonen så veit jeg ikke hvor mye penger jeg har på den nå Da gjør man som fredrik:ring folk fra forumet og forsøk deg på å selge ting. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 haha genialt. selv om jeg ikke har så mange nr til folk fra forumet Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Dagen kunne ikke bli verre, men jo! GRRR Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Haddis: kan du sende meg PM om hva som var så forferdelig før i dag? vil så gjerne vite. lover å ikke si det videre. Edit: slemming :!: Endret 2. august 2005 av Gohan Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Om den opprop shiten får 1000 stk, så siern det Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Kan kjøpe telefonliste til brukere av meg. av navn kan @kd, volcov, Eline, Goohpy med mer nevnes! og B|Real! :--D Endret 2. august 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Har vært på kino i drammen og sett "A Lot Like L9ove" nå, digger den filmen Sitter nå og ser den ene scenen om og om igjen nå Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 hvem bryr seg om hva som har skjedd med haddis, la han surmule ifred. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg