Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Damn!

Det jæskla chat.no (le, og dø) viduet fortsetter å hoppe opp. LEGG DEG, god dammit!

jeg - hater - deg *ctrl+alt+del*

.. har ikke vært inne der på.. seksti år, m,en så skulle venninne vise meg no (eller hva det nå var xD) også popper det vinduet opp. Gang på gang.

Noen som vet om det går ann å få skult nr på en 6630 uten å "bestille" av telenor/whatever, btw? mamma sliter xD

og der hoppet ctrl-knappe-tasten av. what a day.

aheahehahehaaaeaha :hmm::thumbup::cool: :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Oi dæven. Jeg fikk på meg en tskjorte i medium :mrgreen:

*Tynn jævel*

Går stort sett i large jeg, og det er akkurat passe. Bortsett fra russetøyet som var helt forferdelig i størrelsen.

Passer denne mediumen godt, eller fikk du den på deg ved hjelp av makt?

Lenke til kommentar
Men var en fin liten ferie det. Galdhøpiggen var ikke noe særlig spesielt å gå opp på. Kjører jo opp på 1800 moh. Måtte bare gå over en strekning med mye stein, og resten var en bre der vi gikk i tau med breførere. Men jeg har vært under Norges tak! En minus var at det var tåke på toppen.

Nøyaktig samme opplevelsen hadde jeg av Galdhøpiggen. Heller kjedelig å gå, men gøy å ha vært der. Da jeg gikk var det også tåke, fra like over Juvasshytta.

svamp, hun spiste to.  :p

:wee:

Rekrutt 127.01 Fredrik ventes å avmelde til undertegnede når han kommer seg på MSN på første perm :D

Jeg har bomvakt de to kommende helgene, massevis av timer.

Ja, LarsP, Ludvig-sekken er fæl! Glad den ikke skal brukes så mye.

MAC-maskiner er noe dritt når man ikke kan med dem.

Ø.B.: Ja, er det ikke rart med størrelser. Jeg bruker vanligvis L, men når jeg kom inn hit bruker jeg kun S-klær, og de er av og til for store :p

(forklaring: S = stor, L=liten.)

Lenke til kommentar

I et anfall av kjedsomhet begynte jeg å se meg rundt på rommet mitt, på gulvet ligger det en del rot. Etter å ha studert rotet nøyere legger jeg merke til et par immpulskjøp fra når jeg var på Ikea som ligger og slenger, noen Skinaprodukter jeg fant i en av pappeskene ved kassa, nærmere bestemt:

40603_PE134289_S4.jpg

Denne merkelige opphengingsbelysningen som jeg hang opp på veggen ved senga (noe å holde busemannen unna med).

Og

40611_PE134295_S4.jpg

Denne typen hagebelsyning, men jeg hadde egentlig ikke noe sted å plassere dette, så jeg tenkte over saken en stund.

Så kom jeg plutselig på at jeg har jo ingen planter på dette fantastiske rommet hvor jeg sitter, og ikke hadde jeg kommet til å huske å vanne en hvis jeg hadde heller...

Så kommer jeg plutselig på at det står noen tomme blomsterpotter i trappa, tenker litt på om jeg egentlig gidder å reise meg, finner ut at det sikkert går greit og stikker og henter en potte.

Resultatet er synlig nedenfor :wee:

post-63-1123008906_thumb.jpg

Endret av Icedude
Lenke til kommentar
GAH! er så irriterende. jeg kommer nær en eller annen tast, også blir hele siden i php format and such. men husker alldri hva jeg trykker på :p

Normalt kommer jeg bare borti ctrl+shift, som hos meg skifter mellom QWERTY og DVORAK oppsett på tastaturet, men jeg gjorde Corel Draw ubrukelig i en måneds tid etter å ha kommet borti noe annet rart noe.

Endret av ZLatzman
Lenke til kommentar
GAH! er så irriterende. jeg kommer nær en eller annen tast, også blir hele siden i php format and such. men husker alldri hva jeg trykker på :p

Normalt kommer jeg bare borti ctrl+shift, som hos meg skifter mellom QWERTY og DVORAK oppsett på tastaturet, men jeg gjorde Corel Draw ubrukelig i en måneds tid etter å ha kommet borti noe annet rart noe.

tæts reeli interøsting. :hmm:

EDIT: Kom igjen da gyes, dette blir kjedelig! :hrm:

Endret av Strategery
Lenke til kommentar

tæts reeli interøsting. :hmm:

Gut gut

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...