SkyMarshall Arts Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Damn!Det jæskla chat.no (le, og dø) viduet fortsetter å hoppe opp. LEGG DEG, god dammit! jeg - hater - deg *ctrl+alt+del* .. har ikke vært inne der på.. seksti år, m,en så skulle venninne vise meg no (eller hva det nå var xD) også popper det vinduet opp. Gang på gang. Noen som vet om det går ann å få skult nr på en 6630 uten å "bestille" av telenor/whatever, btw? mamma sliter xD og der hoppet ctrl-knappe-tasten av. what a day. aheahehahehaaaeaha :!: Lenke til kommentar
Ronja Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Snakker (skriver) bare mye når jeg er irritert. xD Men jeg skal være stille og gå til kroken min i mørket. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Oi dæven. Jeg fikk på meg en tskjorte i medium *Tynn jævel* Går stort sett i large jeg, og det er akkurat passe. Bortsett fra russetøyet som var helt forferdelig i størrelsen. Passer denne mediumen godt, eller fikk du den på deg ved hjelp av makt? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Men var en fin liten ferie det. Galdhøpiggen var ikke noe særlig spesielt å gå opp på. Kjører jo opp på 1800 moh. Måtte bare gå over en strekning med mye stein, og resten var en bre der vi gikk i tau med breførere. Men jeg har vært under Norges tak! En minus var at det var tåke på toppen. Nøyaktig samme opplevelsen hadde jeg av Galdhøpiggen. Heller kjedelig å gå, men gøy å ha vært der. Da jeg gikk var det også tåke, fra like over Juvasshytta. svamp, hun spiste to. Rekrutt 127.01 Fredrik ventes å avmelde til undertegnede når han kommer seg på MSN på første perm Jeg har bomvakt de to kommende helgene, massevis av timer. Ja, LarsP, Ludvig-sekken er fæl! Glad den ikke skal brukes så mye. MAC-maskiner er noe dritt når man ikke kan med dem. Ø.B.: Ja, er det ikke rart med størrelser. Jeg bruker vanligvis L, men når jeg kom inn hit bruker jeg kun S-klær, og de er av og til for store (forklaring: S = stor, L=liten.) Lenke til kommentar
embark Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 OMG! Ingen har posta på 35 min. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) OMG! Ingen har posta på 35 min. Oh no's! Call the care police! EDIT: Endret 2. august 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 fuzzy, din jævel. Svar på spørsmålet mitt i avatartråden. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Knurr, knegg, logre med legg. KEkeke. Jeg er trøtt. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 fuzzy, din jævel. Svar på spørsmålet mitt i avatartråden. *sjekke* Lenke til kommentar
embark Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Får vel ta meg en kjøretur da, Leirvik neste! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 fuzzy, din jævel. Svar på spørsmålet mitt i avatartråden. Cheezcake svarte jo på det rett under ditt spørsmål så... gadd ikke å svare... Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) I et anfall av kjedsomhet begynte jeg å se meg rundt på rommet mitt, på gulvet ligger det en del rot. Etter å ha studert rotet nøyere legger jeg merke til et par immpulskjøp fra når jeg var på Ikea som ligger og slenger, noen Skinaprodukter jeg fant i en av pappeskene ved kassa, nærmere bestemt: Denne merkelige opphengingsbelysningen som jeg hang opp på veggen ved senga (noe å holde busemannen unna med). Og Denne typen hagebelsyning, men jeg hadde egentlig ikke noe sted å plassere dette, så jeg tenkte over saken en stund. Så kom jeg plutselig på at jeg har jo ingen planter på dette fantastiske rommet hvor jeg sitter, og ikke hadde jeg kommet til å huske å vanne en hvis jeg hadde heller... Så kommer jeg plutselig på at det står noen tomme blomsterpotter i trappa, tenker litt på om jeg egentlig gidder å reise meg, finner ut at det sikkert går greit og stikker og henter en potte. Resultatet er synlig nedenfor Endret 2. august 2005 av Icedude Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Noen, game med fuzzy før han begynner å mase på meg igjen! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 kreativ ikke dårlig det der. sikkert koslig Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 GAH! er så irriterende. jeg kommer nær en eller annen tast, også blir hele siden i php format and such. men husker alldri hva jeg trykker på Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) GAH! er så irriterende. jeg kommer nær en eller annen tast, også blir hele siden i php format and such. men husker alldri hva jeg trykker på Normalt kommer jeg bare borti ctrl+shift, som hos meg skifter mellom QWERTY og DVORAK oppsett på tastaturet, men jeg gjorde Corel Draw ubrukelig i en måneds tid etter å ha kommet borti noe annet rart noe. Endret 2. august 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) GAH! er så irriterende. jeg kommer nær en eller annen tast, også blir hele siden i php format and such. men husker alldri hva jeg trykker på Normalt kommer jeg bare borti ctrl+shift, som hos meg skifter mellom QWERTY og DVORAK oppsett på tastaturet, men jeg gjorde Corel Draw ubrukelig i en måneds tid etter å ha kommet borti noe annet rart noe. tæts reeli interøsting. EDIT: Kom igjen da gyes, dette blir kjedelig! Endret 2. august 2005 av Strategery Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 GAH! er så irriterende. jeg kommer nær en eller annen tast, også blir hele siden i php format and such. men husker alldri hva jeg trykker på Normalt kommer jeg bare borti ctrl+shift, som hos meg skifter mellom QWERTY og DVORAK oppsett på tastaturet, men jeg gjorde Corel Draw ubrukelig i en måneds tid etter å ha kommet borti noe annet rart noe. tæts reeli interøsting. Gut gut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg